Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Det har skjedd mye i det siste.. Jeg har hatt hjelp og støtte fra familie, og også profesjonelle å prate med når og om eg hadde trenger det.. Men av og til hadde det vært godt, og hyggelig å hatt en venn å prate med. Bare om vanlige ting om eg ønsket det, eller mer alvorlige ting. Noen å le med, og som kanskje kommer på døren og muntrer opp litt om en trenger det når man sitter hjemme alene med barna og ikke kommer seg noe sted. Noen man kan gjøre gøye ting med, elle bare være.. Har prøvd før å spørre på vennesiden her om noen kunne tenke seg å bli kjent , men det er ikke så mye aktivitet der.. Eller kanskje det bare er eg som ikke er spennende nok... 😉 men er det andre steder? På nettet? Som ikke er sjekkesteder? Der det er mulig å bli kjent med noen. Ute i det "virkelige" livet er det litt vanskelig nå.. Ellers også, men nå er det umulig. Akkurat nå sitter eg låst med ene ungen på sykehuset også.. Enn så lenge... 😊 Anonymkode: fbc4f...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Søk opp vennesider på facebook Finn deg en hobby Snakk med folk der du er.. helsestasjon. På gaten.. Skaff deg en hund.. Gå på kristne møter.. Anonymkode: 7de2e...206
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Kristne møter faktisk... 😝 har ikke noe imot de kristne, men tror eg står over akkurat det.. Jeg er ikke flink til å prate med folk.. Og de stedene jeg er, er det ikke så lett å lage noe bekjentskap. Hobby har eg ikke tid til for øyeblikket, da all min energi og tid går til barna.. Mannen er ikke hjemme for øyeblikket, så alt faller på meg. Det går greit, men har ikke tid til å gjøre andre ting.. Nå er jeg på sykehuset med eldstebarnet, mens det minste må være hos andre i familien.. Så er ikke så lett å finne tid... Så hund har vi ikke tid til heller... 😉 Hi Anonymkode: fbc4f...dfc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kristne møter faktisk... 😝 har ikke noe imot de kristne, men tror eg står over akkurat det.. Jeg er ikke flink til å prate med folk.. Og de stedene jeg er, er det ikke så lett å lage noe bekjentskap. Hobby har eg ikke tid til for øyeblikket, da all min energi og tid går til barna.. Mannen er ikke hjemme for øyeblikket, så alt faller på meg. Det går greit, men har ikke tid til å gjøre andre ting.. Nå er jeg på sykehuset med eldstebarnet, mens det minste må være hos andre i familien.. Så er ikke så lett å finne tid... Så hund har vi ikke tid til heller... 😉 Hi Anonymkode: fbc4f...dfc Det høres ut som du selv utelukker de fleste steder man kan treffe folk. Men da gjenstår vel å bli kjent med andre foreldre gjennom skole/barnehage. Anonymkode: 2b736...9cc
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Hvor i landet bor du da? Anonymkode: 4e31d...8cd
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Kanskje det høres ut som eg utelukker de fleste steder, men det er jo ikke fordi eg vil eller ikke vil.. Jeg er en sjenert person.. Sliter med å kommunisere med andre som jeg bare tilfeldig møter.. Snakker jo såvidt med de foreldrene jeg møter i bhg, men det blir jo ikke noe mer enn det.. Samme med foreldrene på skolen.. Det er ikke bare bare å utvikle noe vennskap.. Og hjelper ikke når jeg stort sett bare er hjemme alene med ungene. Bor i Bergen Anonymkode: fbc4f...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå