Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har vært i ketose i 5 uker. Første uka gikk jeg ned 4 kg. De neste tre ukene gikk jeg ned 2 kg i uka. Sist uke gikk jeg kun ned 600 gram. Jeg sjekker innimellom med ketostix, har alltid hatt utslag, til og med sist uke da jeg gikk ned så lite... Men... I dag viste ketostix ingen utslag, men vekta viste 3 kg ned, på bare et par dager... Så det jeg lurer på, viser ketostix her-og-nå, eller tar det tid før det blir synlig på stix? Altså, kan jeg i teorien ha gått ut av ketose sist uke da jeg gikk ned så lite, men at det ikke vises før nå? Og kan jeg nå være på vei tilbake i ketose igjen, i og med hurtig vekttap, til tross for at stix ikke har utslag? Anonymkode: eaf17...236
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Har ikke svar på det du spør om. Men vet at hvis du drikker mye vil stixen ha lite eller ingen utslag Anonymkode: 369bb...e1f
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 For nøyaktig måling av ketoner bør en måle blodverdien. I urinen er det bare ketoner som kroppen ikke benytter seg av. Anonymkode: e470d...b19
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Har du tenkt å leve uten karbohydrater for alltid? Jeg trenger å gå ned 20 kilo, er dette noe for meg. Jeg er veldig glad i karbohydratrik mat som kjeks og snacks.. Anonymkode: b1398...cae
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Sticken måler det du spiste for 2 timer tidligere. Anonymkode: e1a96...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå