Gå til innhold

Trenger hjelp ifht ketose - noen som kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i ketose i 5 uker. Første uka gikk jeg ned 4 kg. De neste tre ukene gikk jeg ned 2 kg i uka. Sist uke gikk jeg kun ned 600 gram. Jeg sjekker innimellom med ketostix, har alltid hatt utslag, til og med sist uke da jeg gikk ned så lite... Men... I dag viste ketostix ingen utslag, men vekta viste 3 kg ned, på bare et par dager... Så det jeg lurer på, viser ketostix her-og-nå, eller tar det tid før det blir synlig på stix? Altså, kan jeg i teorien ha gått ut av ketose sist uke da jeg gikk ned så lite, men at det ikke vises før nå? Og kan jeg nå være på vei tilbake i ketose igjen, i og med hurtig vekttap, til tross for at  stix ikke har utslag? 

Anonymkode: eaf17...236

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke svar på det du spør om. Men vet at hvis du drikker mye vil stixen ha lite eller ingen utslag 

Anonymkode: 369bb...e1f

Skrevet

For nøyaktig måling av ketoner bør en måle blodverdien. I urinen er det bare ketoner som kroppen ikke benytter seg av. 

Anonymkode: e470d...b19

Skrevet

Har du tenkt å leve uten karbohydrater for alltid? Jeg trenger å gå ned 20 kilo, er dette noe for meg. Jeg er veldig glad i karbohydratrik mat som kjeks og snacks..

Anonymkode: b1398...cae

Skrevet

Sticken måler det du spiste for 2 timer tidligere.

Anonymkode: e1a96...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...