Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Datt og vrikket foten min i går. Hadde sinnsykt vondt de første timene, helt opp over knærne, men klarte å belaste foten og tror jo derfor det ikke er noen brudd. Ble hoven over kulen på ankelen. Mer hoven i dag og, men ikke sååå ille vil jeg si. Har vondt og halter, men kommer meg rundt når jeg må. Har ikke hatt mulighet til å ligge i ro siden jeg er alene med ungene. Går for så vidt greit. Tenker jeg skal komme meg på jobb i morgen så lenge noen kan kjøre meg. Har mulighet til å sitte hele dagen, så skal gå greit. Men er det noe man egentlig skal til legen for? Ringer liksom ikke legen for meg selv før jeg er døden nær, men ble litt usikker når det er hovent og skikkelig blått dagen etter også. Anonymkode: d9305...938
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Ikke noe legen får gjort om du er sikker på det ikke er brudd. Fullt mulig å ha brukket å kunne gå på det. Om bruddet er stabilt. Det gjorde jeg. Anonymkode: 595be...c42
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Legen kan vurdere behov for mr eller røntgen. Jeg tråkket over noe skikkelig. Hovnet opp på begge siden av foten og store stygge blåmerker fra tærne og helt opp til kneet. Kunne ikke gå på det de første to ukene og kunne ikke kjøre bil på fire uker. Jeg tok røntgen, men ikke noe brudd. Anonymkode: 8e408...415
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Jeg var sikker på at jeg hadde brudd en gang jeg tråkket over. Var enorm over ankelen, blå fra lilletåa til kneet, klarte ikke å røre eller belaste foten. Det var ingen brudd, men hadde tråkket kraftig over å var blå i ett halvt år. Mannen tråkket også over, nesten ikke hoven eller blå å haltet litt, men klarte fint å gå. Han hadde brudd i foten. Jeg ville absolutt fått en lege til å se på det, for det er vanskelig å bedømme! Anonymkode: 90ee0...96b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Om ikke lege så kan du prøve kiropraktor... Ble bedre etter en tur dit etter overtråkk sist gang... Anonymkode: 98d1d...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå