Gå til innhold

Gravid og løs mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at dette kan være tegn på fødsel. Men det er mange uker igjen ennå..  Har vært en del på to siste to dagene. Er ellers fin form og aktivitet på babyen er som normalt. Bør jeg sjekke via lege? El kan det være "omgangssjuke"? Jeg har ikke vært sammen med noen som har vært sjuke heller.. 

Anonymkode: 4acf0...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er større sansynlighet for at det er noe tøys med fordøyelsen en at det er fødsel, hvis du er et stykke unna termin.

Var mye løs i magen, og «urolig mage», med begge mine to. Både forstoppelse og diare er vist like vanlig som gravid, forsto jeg på det jeg leste om det. 

Btw, ingen av mine fødsler startet med løsere mage en ellers :) Det var heller at kynnerene sakte men sikkert ble mer kraftige.

Anonymkode: 373cb...5db

Skrevet

Jeg hadde løs mage som aldri gikk over da jeg var gravid. Viste seg å være Clostridium 😔😔😔😔😔 jeg mistet babyen i magen. Gå til legen å sjekk deg. God bedring 

Anonymkode: 160fa...c4a

Skrevet

Takk for svar :) Forrige fødsel startet med "mensmurringer" og løs mage, gikk en del på do. Men det var to dager over termin :) Jeg har tidligere denne uka hatt litt hard mage, så kanskje det bare løsner litt nå.. 😛 

Anonymkode: 4acf0...f06

Skrevet

Er også gravid og har løs mage. Har ti uker igjen. Jeg tenker det kan ha en del med varmen å gjøre også. Men er du usikker, så tar du kontakt med føden eller lege.

Anonymkode: 86870...e6f

Skrevet

er helt normalt, og ikke noe vits og ringe føden eller legevakt, hilsen 4barnsmor, så sleit med det samme i alle 4 svangerskapene

Anonymkode: a5679...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...