Gå til innhold

Gdansk eller Praha?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bør vi (bare jeg og mannne) reise i sommer? Noen tips? 

Anonymkode: 468ae...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roma eller paris :)

Anonymkode: 162f4...810

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Roma eller paris :)

Anonymkode: 162f4...810

Er Roma eller Paris i Gdansk eller Praha? Jeg har vært i Gdansk og likte meg veldig godt der. Hadde ikke så høye forventninger, da jeg trodde det var litt østblokk, men ble veldig positivt overrasket. Jeg kunne gjerne ha dratt tilbake, både på jentetur eller kjærestetur :-)

Anonymkode: 883eb...e8b

Skrevet

Av de to ville jeg foretrukket Gdansk på sommeren. Det blir veldig varmt i Praha (innlandsby) på sommeren, særlig utover mot august, mens Gdansk har kyst og muligheten til å smutte til Sopot for sydenaktig strandliv på polsk manér.

...så ville jeg spart Praha - som egentlig er den av de to jeg foretrekker - til en langhelg på vår eller høst en gang.

Anonymkode: 05871...71d

Skrevet

Midt på sommeren?

Da måtte det blitt en by på kysten, det kan bli skikkelig ubehagelig varmt i innenlandsbyene om sommeren. Ville nok helst ventet til litt utpå høsten med byturen.

Anonymkode: 75399...77e

Skrevet
På 3. juni 2018 den 17.30, Anonym bruker skrev:

Er Roma eller Paris i Gdansk eller Praha? Jeg har vært i Gdansk og likte meg veldig godt der. Hadde ikke så høye forventninger, da jeg trodde det var litt østblokk, men ble veldig positivt overrasket. Jeg kunne gjerne ha dratt tilbake, både på jentetur eller kjærestetur :-)

Anonymkode: 883eb...e8b

og? er 2 kjedelige byer, forslo 2 nye

Anonymkode: 162f4...810

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

og? er 2 kjedelige byer, forslo 2 nye

Anonymkode: 162f4...810

Har du vært i Gdansk og Praha siden du mener de er kjedelige?

Anonymkode: 468ae...2b2

Skrevet
På 3.6.2018 den 17.39, Anonym bruker skrev:

Av de to ville jeg foretrukket Gdansk på sommeren. Det blir veldig varmt i Praha (innlandsby) på sommeren, særlig utover mot august, mens Gdansk har kyst og muligheten til å smutte til Sopot for sydenaktig strandliv på polsk manér.

...så ville jeg spart Praha - som egentlig er den av de to jeg foretrekker - til en langhelg på vår eller høst en gang.

Anonymkode: 05871...71d

Ja, det er mitt argument mot å velge en storby midt på sommeren. I Gdansk vil man ha avkjølingsmuligheter.

Anonymkode: 468ae...2b2

  • 1 måned senere...
Skrevet

Gdańsk er en by hvor mye skjer og jeg elsker det aktive livet. Jeg og familien min bestemte oss for å forbedre komforten i våre liv og ha vårt hjem i Polen. Vi har mange venner der, de bor på Motława-elven, da lærte vi om investeringen i Grano Residence av Dekpol, fant vi umiddelbart ut at det var noe for oss.

Skrevet
33 minutter siden, terlec skrev:

Gdańsk er en by hvor mye skjer og jeg elsker det aktive livet. Jeg og familien min bestemte oss for å forbedre komforten i våre liv og ha vårt hjem i Polen. Vi har mange venner der, de bor på Motława-elven, da lærte vi om investeringen i Grano Residence av Dekpol, fant vi umiddelbart ut at det var noe for oss.

Investeringen i Grano Residence av Dekpol? Ble litt nysgjerrig 😀

Anonymkode: 7aa53...0df

Skrevet

Jeg hadde valgt Sopot, er en flott by, med en fantastisk strand. Så lenge dere reiser på sommeren.

Anonymkode: 6bda8...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...