Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Det er så fryktelig irriterende! Trodde man var enten eller jeg.. Selv er jeg snarsint. Kjefter fra meg i maks 1 minutt så er jeg ferdig. Synes det er så slitsomt når en hel dag blir ødelagt av en liten uenighet på morgenkvisten Anonymkode: e3f1e...2a3
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Jeg synes det er skikkelig creepy med de som er snarsinte og kjefter masse/krangler og så går det to minutter og alt er liksom glemt?! Anonymkode: 94aeb...ad4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 da må du velge og bli eller dra Anonymkode: ec4b4...69d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: da må du velge og bli eller dra Anonymkode: ec4b4...69d ... Eller kanskje prøve å snakke med samboer om det? Anonymkode: 5a855...377
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Prøv parterapi! Jeg hadde ikke orket å leve med hverken en snarsint eller en langsint mann. Når din er begge deler er det helt håpløst. Men har dere barn, forsøk parterapi, for slik dere går nå ødelegger det forholdet på sikt uansett. Anonymkode: b6408...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå