Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Har ei jente på 8 år som er som en tenåring, sur og slamrer med dører,svarer frekt osv...vi har prøvd å plukke av henne denne oppførselen, men uten særlig hell. Hun er høflig og snill når hun er andre plasser sammen med andre... Hvordan er deres 8 åring? Anonymkode: b195f...74c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Sånn er min hvis hun sover for lite, eller hvis hun føler seg lite sett. Så jeg passer på at hun får nok søvn, selv om jeg da er kjip mamma av og til. Passer på at vi alltid får 10-15 minutter på sengekanten bare meg og hun til å prate om alt ig ingenting. Og annenhver uke har ci en ettermiddag for oss selv bare vi jentene. Det har hjulpet masse! Anonymkode: 35792...1b3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn er min hvis hun sover for lite, eller hvis hun føler seg lite sett. Anonymkode: 35792...1b3 Nå stakk det litt i hjertet, for her er det helt likt. Og det er altfor mye sånn for tiden, med to krevende småsøsken. Anonymkode: 663a0...f56
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #4 Skrevet 2. juni 2018 Den 8? Ikke bedre enn den 7. Anonymkode: 9683e...bb0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Jeg ville gitt henne ekstra oppmerksomhet en stund og sett om det hjalp. Jeg blir lett sur selv når min er sånn, og da blir det en dårlig sirkel. All atferd er kommunikasjon. Hva er det hun prøver å fortelle? Anonymkode: 35792...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå