Optatium Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #26 Skrevet 2. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den har god plass til barnevogn også. Vi får fint plass til Emmaljunga Edge duo, som er den største barnevogna som selges Anonymkode: 21342...6b5 Takk for tips om leaf! Skal sjekke opp☺️
Optatium Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #28 Skrevet 2. juni 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den har god plass til barnevogn også. Vi får fint plass til Emmaljunga Edge duo, som er den største barnevogna som selges Anonymkode: 21342...6b5 Måtte du legge inn egen ladestasjon, eller hva jeg skal kalle det, hjemme? Hva kostet det? 🤔
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #29 Skrevet 2. juni 2018 Jeg har Mazda 3 2013-modell. Betalte 145 000 kr for den i januar. Veldig fornøyd med kjørekomfort og plass bagasjerommet. Jeg har bare ett barn på 6 år, så han er det god plass til. Men når vi skal ha med søskenbarn (8 og 1,5 år) blir det veldig trangt. Både baki, og for passasjeren foran, grunnet det bakovervendte setet. Bortsett fra dét vil jeg anbefale den sterkt! Anonymkode: bc892...134
Optatium Skrevet 2. juni 2018 Forfatter #30 Skrevet 2. juni 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har Mazda 3 2013-modell. Betalte 145 000 kr for den i januar. Veldig fornøyd med kjørekomfort og plass bagasjerommet. Jeg har bare ett barn på 6 år, så han er det god plass til. Men når vi skal ha med søskenbarn (8 og 1,5 år) blir det veldig trangt. Både baki, og for passasjeren foran, grunnet det bakovervendte setet. Bortsett fra dét vil jeg anbefale den sterkt! Anonymkode: bc892...134 Takk for tips, men da er den like god den jeg allerede har☺️ Vil bare gjerne litt nedi kostnader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå