Gå til innhold

Hjelp jeg er livredd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene i huset nå. Mannen og barna mine er ute på tur. Jeg ser en eldre dame som stirrer på meg. Også hører jeg en sang av Odd Nordstoga i huset. Det er sangen Galningen jeg hører. Noen banker på utgangsdøra men jeg tør ikke og åpne opp. Jeg ser to skumle vesner der ute. Jeg hører en viskende mannestemme der ute. Hva skal jeg gjøre?. 

Anonymkode: e23ba...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring Mental helses vakttelefon 116 123 :) 

Anonymkode: 273f7...258

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ring Mental helses vakttelefon 116 123 :) 

Anonymkode: 273f7...258

Men jeg klarer ikke å snakke. Jeg er livredd. Jeg ser blod på golvet. 

Anonymkode: e23ba...830

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ring Mental helses vakttelefon 116 123 :) 

Anonymkode: 273f7...258

Dette! Om du aldri har opplevd slike syner før kan det være tegn på noe galt, en sjekk hos lege er også innafor. Du har ikke tatt noe smertestillende med morfin/kodein i? 

Min oldemor tålte ikke det, og så syner hver eneste gang. De menneskene/skikkelsene hun så da var like virkelige som meg eller andre familiemedlemmer som stod ved siden av henne.

Anonymkode: 81e59...b9c

Skrevet

Milde måne, slikt vås. 

Anonymkode: af201...5f2

Skrevet

Gjesp!

Anonymkode: 16670...881

Skrevet

Men jeg har låst meg inn på badet nå. 

Anonymkode: e23ba...830

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg har låst meg inn på badet nå. 

Anonymkode: e23ba...830

Hvis det er ånder, så nytter det ikke å låse seg inn på badet. 

Hvorfor i alle dager går du ikke ut av huset? 

Anonymkode: 434a8...e4a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er ånder, så nytter det ikke å låse seg inn på badet. 

Hvorfor i alle dager går du ikke ut av huset? 

Anonymkode: 434a8...e4a

Jeg tør ikke, Fordi at det er noen utforbi døra og. 

Anonymkode: e23ba...830

Skrevet

Du later som om du er psykotisk, og samtidig husker på at du må være anonym på forumet her? 

Ring legevakten asap, både dersom dette er reelt eller oppspinn. For bare å harselere med psykisk sykdom på denne måten kvalifiserer til øyeblikkelig hjelp!

Skrevet

Du har låst deg inn på badet i panikk, men du husket å ta med data eller mobil? Og om du skriver fra mobil, så er det jo bare å ringe med den også... den funker til annet enn dib... 

Dette er jo bare vås, men om du faktisk ser ting må du ringe og bli innlagt en periode. 

Anonymkode: a07ce...dba

Skrevet

Jeg kunne også blitt psykotisk av å måtte høre på Odd Nordstoga forresten, så prøv i første omgang å skru av. Det er ihvertfall en plausibel forklaring på akutt psykose. 

Anonymkode: a07ce...dba

Skrevet

Ta på hatt, drikk mye og hold deg mest mulig i skyggen. 

Du har nok fått solstikk. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg klarer ikke å snakke. Jeg er livredd. Jeg ser blod på golvet. 

Anonymkode: e23ba...830

Om du ikke klarer snakke så klarer du ikke skrive heller. Slutt å trolle. Du er faktisk litt dum i bollen men neppe aktuell for tvangsinnleggelse. 

Anonymkode: 718ef...219

Skrevet

Når du tenker det er artig å tulle med psykose håper jeg du blir bitt av en hoggorm i sommer.

Anonymkode: 086f6...010

Skrevet

Så dumt av deg å søke oppmerksomhet ved å harselere med psykisk sykdom. 

Anonymkode: d5f6c...e16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...