Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #1 Skrevet 2. juni 2018 Finner i grunn ikke noe om det på nett. I år har jeg skikkelig allergi, ingenting virker, så symptomene er plagsomme. Så fikk jeg en heftig infeksjon i uka som var (ikke i slimhinner/luftveier), og symptomene ble helt borte. På grunn av feber måtte jeg ligge med vinduet på vidt gap. Nå etter noen dager på antibiotika, er alle symptomene på plass igjen. Synes bare det er merkelig. Noen andre med samme opplevelse? Kan det være fordi immunforsvaret blir for opptatt et annet sted? Bare nysgjerrig... Anonymkode: eb478...e76
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 JA.. så utrolig rart.. jeg har opplevd det samme. Sliter ekstremt med allergi (særlig mat.. kan nesten ikke spise noe!!). Fikk influensa i vinter og hele tiden imens jeg var syk og like etterpå var jeg tilnærmet frisk! Hadde 40 i feber nesten.. Anonymkode: 6dbff...fb1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #3 Skrevet 2. juni 2018 Ja har samme opplevelse og samme teori. Tilsvarende blusser det ofte opp øyekatarr hos meg når jeg er syk - den lille innsatsen immunforsvaret må gjøre for å holde den nede er vist ikke prioritert da. Anonymkode: 1a446...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå