Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg har mye vonde oppleveleder fra barne og ungdomstid. Jeg har tidligere gått til psykolog for dette men har aldri greid å åpne meg helt... Noen som vet om det finnes en anonym side på nettet hvor man kan prate med profesjonelle via mail el.? Anonymkode: 5d433...1ef
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Dixi kan du skrive til på mail. Anonymkode: e7cd7...f95
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 https://www.dixi.no Anonymkode: e7cd7...f95
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Du kan ringe 800 57 000. Da kommer du til en døgnåpen, landsdekkende støttetelefon for overgrepsutsatte. Anonymkode: 872b2...564
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2018 #5 Skrevet 2. juni 2018 Takk ❤️ Ønsker ikke å snakke med noen i telefonen, ønsker å kunne skrive dette til noen. Kunne ha en dialog, det som er vanskelig er at det gjelder overgrep i barndommen og voldtekt i ungdomsalder. Vet ikke hvor jeg kan snakke med noen om begge deler.. Føler det er ikke finnes noe for begge 😔 Ønsker bare å finne en måte hvor man kan lære seg i leve med det i større grad en jeg greier nå, det kommer for ofte opp og påvirker meg veldig sterkt. Takk for svar ❤️ Anonymkode: 5d433...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå