Gå til innhold

Hvordan er det å ha en attpåklatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn og føler oss ikke helt ferdig. Vil så gjerne oppleve alt igjen. Men vi er langt i fra klare til å få en fjerdemann nå. Tenker kanskje når yngste er mellom 6-8 år. Men hvordan er det å plutselig få en baby i hus igjen når de andre er begynt å bli store? Vi er bare i slutten av 20-årene så det haster jo ikke i det hele tatt for oss sånn sett.

Anonymkode: 39679...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vår del ble det bare KOS KOS KOS og atter mere KOS❤️ Svangerskaps tiden var veldig koslig. Jeg og søskene handlet sammen alt vi trengte til babyen. De var 17,15 og 8 år gamle. Når han ble født ville alle kose med han hele tiden. Heldigvis var babyen super blid hele tiden. Han likte nok å ha masse oppmerksomhet;) Nå er han 5 og fremdeles familiens kosebamse. Så jeg kan anbefale dette:):)

Anonymkode: 0ca00...91a

Skrevet

Mine to eldste var 7 og 9 år når siste barnet ble født og det har bare vært helt fantastisk. De to eldste forguder lillebroren sin, og det er ikke så krevende å ha en baby når de andre er så store som de er. Var verre å ha en baby og en 2 åring. 

Men man mister jo litt av den friheten man hadde siden de andre er så store. Kan liksom ikke bare stikke bort på butikken alene en tur, slenge seg ned på sofaen etter jobb, ta en spontant tur på kino osv. Men det er bare for en kort periode av livet. Jeg angrer ikke på at vi begynte på scratch igjen☺️

Anonymkode: 3f38b...131

Skrevet

her er det veldig koselig for alle :) fått en sikkelig sovebaby denne gangen, hun er helt ulik brødrene som så og si aldri sov en natt igjen før de var 6-7 år. hun er 5mnd i morgen og brødrene er 10,13 og 17

Anonymkode: 110d2...90e

Skrevet

Her var mine to eldste 10 og 13 år når minstemann kom. Har stort sett bare vært positivt.  Han har fått være mye sammen med de store, så på skolen sier de han kan mye som andre i klassen ikke kan. 

Skal jeg feks en kjapptur på butikken, så har det som regel vært andre unger igjen hjemme. 

Anonymkode: 065f4...34a

Skrevet

Bare vært positivt her, det er nesten 7 år mellom våre. Har bare to barn mvi da. Lillesøster er moden og selvstendig for alder og storesøster er stort sett hjelpsom og grei. Føler lillesøster har glidd rett inn i familien og ikke vært til noe hinder for storesøster.

Anonymkode: 5d3a5...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...