Gå til innhold

Kommunalt lån


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde deg var rimeligere enn banklån.... her skal kommunen ha dobbelt så mye i renter som banken... og det kalles å hjelpe de vanskelig stilte... 

Anonymkode: 6e90a...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ha særdeles gode betingelser på banklånet ditt.

Formålet er heller ikke at det skal være et billig lån, det er et supplement til banklån for de som ikke får lånt hele summen i vanlig bank eller som ikke får banklån. Nedbetalingstiden er også forskjellig fra banklån slik at man kan få mindre månedsavdrag.

Anonymkode: 942fc...94d

Skrevet

Vi har bindingstid på banklånet med besten 3 prosent rente, kommunen skulle ha 9%, synet det er helt vanvittig.

 

Anonymkode: 6e90a...1c4

Skrevet

I den kommunen jeg jobber ligger det på mellom 2,5 og 3 %, husker ikke helt nøyaktig. Du ser gjeldende rentesatser på Husbanken sin nettside, de fleste har et påslag for administrative kostnader men 9 % hørtes veldig mye ut.

Anonymkode: 942fc...94d

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I den kommunen jeg jobber ligger det på mellom 2,5 og 3 %, husker ikke helt nøyaktig. Du ser gjeldende rentesatser på Husbanken sin nettside, de fleste har et påslag for administrative kostnader men 9 % hørtes veldig mye ut.

Anonymkode: 942fc...94d

Ja, vi tenker å takke nei til lånet hvis de virkelig mener vi skal betale så mye i renter. Da får vi heller bare kjøpe oss et telt. Vi har rett å slett ikke råd til 9% i renter og hvis rentene da stiger ilp av låneperioden, så ligger vi ihvertfall dårlig ann.

skal ta å ringe husbanken over helgen, for å dobbelsjekke.

Anonymkode: 6e90a...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...