Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Gjerne etter dere fikk barna. Hva løste seg lettest for dere, hva var driven for at dere tok førerkort og hvor gammel var du? 😊 Anonymkode: 3d198...b31
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #2 Skrevet 1. juni 2018 Jeg var 36 år, hadde tre barn, var alene med de og bodde på en liten plass uten kollektivtransport. Jeg hadde 4 km til nærmeste butikk og 3 km til barnehage og skole, 2 mil til lege. Jeg gikk, tok Taxi og var avhengig av andre hele tiden. Motivasjonen var å unngå allt dette. Det var lett som en plett. Tok teorien på 10 min og sto. Hadde oppkjøring en liten stund etterpå og sto da også. Jeg fikk et helt nytt liv. Anonymkode: c47d1...7d2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #3 Skrevet 1. juni 2018 Fikk en jobb som innebar kjøring. Penger var motivasjonen! Anonymkode: 9f503...a6f
tante grusom master of law Skrevet 1. juni 2018 #4 Skrevet 1. juni 2018 Hadde ikke råd før jeg var i fast jobb etter studiene. Jeg var 30 og fikk lappen da andremann var fire måneder. Jeg brukte tre måneder fra jeg startet til jeg besto førerprøven. Jeg har masse glede av dette. Kan kjøre rundt som jeg vil uten å være avhengig av mannen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 Jeg var 25 og hadde to barn. Ble alene og fikk problemer med å få til både jobb og barnehage. Tok hele førerkortet på 6 uker fra første time til oppkjøring. Fikk beskjed om at siden jeg var voksen og hadde barn så hadde jeg en annen vurderingsevne og derfor gikk det så lett. Kosta meg 15000 men det reddet hverdagen vår😊 Anonymkode: 271fe...4c8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 Jeg var 31 og høygravid med nr. to, og det var det som var motivasjonen; orket ikke ha to barn og være avhengig av mannen hver gang jeg trengte bil. Bare bit tenna sammen og gjør det, HI. Livet blir mye enklere. Anonymkode: a404f...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå