Gå til innhold

fikk huden full av kjeft idag,men var dette helt galt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute med med 5 åring og baby på 4mnd og vi traff en mamma med en 4-5 åring og en baby på 6-7mnd og hun hadde teppe på vogna :(

Jeg sa det pent at det kunne være kjempe farlig og babyen ikke fikk nok luft og at det ble kjempe varmt,men hun ble kjempe sint , og begynte og skrike at dette hadde jeg ingenting med og hun visste hva som var best for hennes datter, og sa til og med at det var synd på min som ikke ble stengt med teppe for solen.

Var dette så ille og si fra? eller gjorde jeg det riktig? baby gråt også,men hun lot henne bare ligge for hun skulle sove

Anonymkode: 48206...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette skjedde altså i går ettermiddag, så ble litt feil skrevet

Skrevet

Er nok veldig sårt for en mor å bli korrigert av en annen, men jeg syns du gjorde det eneste rette. Forhåpentligvis gikk hun hjem å googlet. Helt utrolig at folk fortsatt ikke har fått med seg hvor farlig det er. Noen leser vel ikke nyheter overhode. 

Anonymkode: 9aff6...a78

Skrevet

Forhåpentligvis er hun kjempesint og forteller dette videre. Og da vil muligens de hun forteller det til si at du har helt rett. Det var riktig av deg å si ifra.

Anonymkode: b4eb2...dce

Skrevet

At ikke folk skjønner at vi sier ifra av gody hjerte. Det er jo ikke for å være slem eller dømmende, det er for å hjelpe. Jeg synes du gjorde riktig ❤ Det er ekkelt å si ifra, men viktig!

Anonymkode: c9042...8b2

Skrevet

Utrolig at det finnes personer som fremdeles ikke har fått med seg faren med å tette igjen åpningen.

Bra du sa ifra, det var hun som dreit seg ut.

Anonymkode: 78999...c7b

Skrevet

Mor er idiot. Du gjorde det rette. 

Anonymkode: 09748...4c8

Skrevet

Du er mer idiot som troller. 

Anonymkode: 047f9...c67

Skrevet

Etter reaksjonen å dømme, høres det ut som denne moren ikke burde hatt barn. Bra du sa i fra.

Anonymkode: 8fbc8...73f

Skrevet

Siden du har fått svar på der du spurte om  

- kjempefarlig

- kjempevarmt

- kjempesint 

Anonymkode: dc67f...fc1

Skrevet

Børst det av deg, du kan ha hjulpen denne babyen i lengden. Ble den ikke overopphetet idag, kunne det ha skjedd imorra. Nå kan det faktisk ha endret mors holdning, selv om det ikke virket slik der og da. Det kan være sårt når ukjente mennesker bryr seg, korrigerer deg som mor og  i ammetåka så kan alt bare bli feil (for alt vi vet har ikke denne babyen fått sove skikkelig pga var,en i lang tid og mor endelig fått ungen til å sove og trikset var teppe over vogna. Hadde det skjedd når min første unge var liten skal jeg ikke se borti fra at jeg hadde eksplodert om noen kommenterte det, for ungen nektet å sove og jeg var helt utsultet på søvn)

Men ett tips til dere som ser en barnevogn med teppe over, ta en titt bak på kalesjen. Vognen jeg haddenår ungene var små kunne jeg åpne bak på kalesjen, samt ventiler i bunnen av vogna. Så jeg hadde ofte ett heklet teppe med store hull på forran vogna når det var veldig varmt for med alle ventiler åpene, teppe over var det faktisk avkjølende i vogna. Sperret solen ute og det var gjennomtrekk i vogna. Jeg fikk noen stugge blikk noen ganger, men lærte meg fort å vise de kalesjen. Lot aldri ungen ligge slik om jeg ikke passet på konstant, støtt og stadig en hånd inn for å kjenne på tempraturen. 

Anonymkode: 151d9...36c

Skrevet

Det finnes solskjermer å få kjøpt som er trygge.

Anonymkode: c9042...8b2

Skrevet

godt og høre at jeg gjorde det riktig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...