Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 Er det fortsatt lov å grille i hagen med engangsgrill?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Nei. Kun vanlig grill her jeg bor. Men sjekk kommunen. Anonymkode: 61dc9...841
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Kun vanlig grill her jeg bor. Men sjekk kommunen. Anonymkode: 61dc9...841 Takk for svar 😊
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Her er det totalforbud, brannvesenet ville egentlig at butikkene skulle stoppe å selge dem frem til det ble regnvær igjen... Anonymkode: 05a1f...c95
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2018 Det var visst ikke lov. Heller ikke lov med hageslangen. Så nå føler jeg meg teit som fylte opp bassenget med varmt vann tidligere. Vi har hageslangen koblet til dusjen i kjelleren.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #6 Skrevet 31. mai 2018 På nettsiden til min kommune står det "i og i nærheten av skog og annen utmark". Anonymkode: 358c8...a45
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det totalforbud, brannvesenet ville egentlig at butikkene skulle stoppe å selge dem frem til det ble regnvær igjen... Anonymkode: 05a1f...c95 Jeg så det jeg også. Så da får vi la vær med den da 😊
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: På nettsiden til min kommune står det "i og i nærheten av skog og annen utmark". Anonymkode: 358c8...a45 Det sto ikke spesifikt at man ikke kunne bruke den i hagen. Men siden det sto totalforbud så tolker jeg det sånn.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #9 Skrevet 31. mai 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det totalforbud, brannvesenet ville egentlig at butikkene skulle stoppe å selge dem frem til det ble regnvær igjen... Anonymkode: 05a1f...c95 Jeg hørte akkurat på raidoen at Rema 1000, kiwi og en kjede til som jeg ikke husker, vil ikke stoppe å selge engangsgriller selv om brannvesenet ønsker det. De burde skamme seg, akkurat som om brannvesenet ber om det for morro skyld Anonymkode: fa7f3...71d
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #10 Skrevet 31. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hørte akkurat på raidoen at Rema 1000, kiwi og en kjede til som jeg ikke husker, vil ikke stoppe å selge engangsgriller selv om brannvesenet ønsker det. De burde skamme seg, akkurat som om brannvesenet ber om det for morro skyld Anonymkode: fa7f3...71d Jeg er helt enig. Når det er så stor fare for brann overalt så burde de høre på brannvesenet. Det er jo bare for en kort periode regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #11 Skrevet 31. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hørte akkurat på raidoen at Rema 1000, kiwi og en kjede til som jeg ikke husker, vil ikke stoppe å selge engangsgriller selv om brannvesenet ønsker det. De burde skamme seg, akkurat som om brannvesenet ber om det for morro skyld Anonymkode: fa7f3...71d Selvsagt, skyld på butikkene når IDIOTER ikke klarer å forholde seg til forbud. Vi skal jo ikke måtte ta noe ansvar selv, barnehagebarn som vi er. Ingen må friste oss med engangsgriller! Anonymkode: 78f56...f05
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #12 Skrevet 31. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt, skyld på butikkene når IDIOTER ikke klarer å forholde seg til forbud. Vi skal jo ikke måtte ta noe ansvar selv, barnehagebarn som vi er. Ingen må friste oss med engangsgriller! Anonymkode: 78f56...f05 Det er bra å sørge for at idiotene ikke får så lett tilgang Anonymkode: fa7f3...71d
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt, skyld på butikkene når IDIOTER ikke klarer å forholde seg til forbud. Vi skal jo ikke måtte ta noe ansvar selv, barnehagebarn som vi er. Ingen må friste oss med engangsgriller! Anonymkode: 78f56...f05 Når det finnes idioter så må sånne tiltak til.
Annanym Skrevet 31. mai 2018 #14 Skrevet 31. mai 2018 Engangsgriller burde være forbudt, uansett vær!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #15 Skrevet 31. mai 2018 Vet ikke hvor du bor, men i mange kommuner er det forbud også i egen hage. Du kan enkelt finne det ut ved å gå inn på din kommunes nettside. Anonymkode: 70ffe...1f8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #16 Skrevet 31. mai 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt, skyld på butikkene når IDIOTER ikke klarer å forholde seg til forbud. Vi skal jo ikke måtte ta noe ansvar selv, barnehagebarn som vi er. Ingen må friste oss med engangsgriller! Anonymkode: 78f56...f05 Det er mange som pleier grille på stranda som overhodet ikke leser mer nyheter enn høyst nødvendig, og som ihvertfall ikke leser på nettsiden til kommunen. Har hatt flere av kompisene til eldstesønn her f.eks, som har blitt skikkelig overrasket når jeg har sagt de må finne seg noe annet enn pølser å spise på stranden om kveldene... De er 16-17 år gamle. Anonymkode: 05a1f...c95
Rabbenreka Skrevet 31. mai 2018 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke hvor du bor, men i mange kommuner er det forbud også i egen hage. Du kan enkelt finne det ut ved å gå inn på din kommunes nettside. Anonymkode: 70ffe...1f8 Jeg gikk inn å så. Jeg visste faktisk ikke at det gikk an. Det sto totalforbud så regner med det gjelder hager også.
Optatium Skrevet 31. mai 2018 #18 Skrevet 31. mai 2018 To voksne menn med familier ble bøtelagt på stranda der jeg badet i dag. Ingen av de hadde visstnok fått med seg forbudet, ikke at jeg skjønner hvordan det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #19 Skrevet 31. mai 2018 Oi da gjorde vi noe ulovlig igår uten å tenke over det 😮 vi brukte engangsgrill på vår egen eiendom å tenkte ikke over at det ikke var lov. Takk for påminnelsen! Anonymkode: 713af...2e9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #20 Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er mange som pleier grille på stranda som overhodet ikke leser mer nyheter enn høyst nødvendig, og som ihvertfall ikke leser på nettsiden til kommunen. Har hatt flere av kompisene til eldstesønn her f.eks, som har blitt skikkelig overrasket når jeg har sagt de må finne seg noe annet enn pølser å spise på stranden om kveldene... De er 16-17 år gamle. Anonymkode: 05a1f...c95 Her vi bor så fikk alle i kommunen sms om forbudet,veldig greit for da når de nok frem til ganske mange. Leser selv ikke aviser og ser ikke nyheter,så hadde heller ikke fått det med meg med mindre jeg hadde fått sms om det. Anonymkode: 713af...2e9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #21 Skrevet 31. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt, skyld på butikkene når IDIOTER ikke klarer å forholde seg til forbud. Vi skal jo ikke måtte ta noe ansvar selv, barnehagebarn som vi er. Ingen må friste oss med engangsgriller! Anonymkode: 78f56...f05 Det trengs bare en idiot, og en engangsgrill... Anonymkode: 81bae...46b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #22 Skrevet 31. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her vi bor så fikk alle i kommunen sms om forbudet,veldig greit for da når de nok frem til ganske mange. Leser selv ikke aviser og ser ikke nyheter,så hadde heller ikke fått det med meg med mindre jeg hadde fått sms om det. Anonymkode: 713af...2e9 Hjalp jo tydeligvis ikke så veldig det da🙄 Siden dere fyrte opp grillen i går... Fatter ikke hvor vanskelig det kan være? Må man virkelig ha forbud, sms'er osv. for å skjønne at det å tenne så mye som en fyrstikk er komplett idioti for tiden? I de delene av landet dette gjelder, så er det knusktørt overalt. Sier seg jo selv at det vil kunne spre seg ekstremt fort. Anonymkode: 4419d...9b0
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #23 Skrevet 31. mai 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her vi bor så fikk alle i kommunen sms om forbudet,veldig greit for da når de nok frem til ganske mange. Leser selv ikke aviser og ser ikke nyheter,så hadde heller ikke fått det med meg med mindre jeg hadde fått sms om det. Anonymkode: 713af...2e9 Jeg synes du akkurat skrev at dere ikke visste om forbudet når dere grillet i går...... Anonymkode: fa7f3...71d
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #24 Skrevet 31. mai 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes du akkurat skrev at dere ikke visste om forbudet når dere grillet i går...... Anonymkode: fa7f3...71d Her vi bor er det lov å grille i egen hage,det jeg ikke visste var at selv om det var i egen hage så var ikke engangsgrill lov. Anonymkode: 713af...2e9
Optatium Skrevet 31. mai 2018 #25 Skrevet 31. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her vi bor så fikk alle i kommunen sms om forbudet,veldig greit for da når de nok frem til ganske mange. Leser selv ikke aviser og ser ikke nyheter,så hadde heller ikke fått det med meg med mindre jeg hadde fått sms om det. Anonymkode: 713af...2e9 Du er voksen, men hverken leser aviser eller ser nyheter? Er ikke det egentlig en plikt som voksen? Å holde seg bittelitt oppdatert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå