Gå til innhold

Gyn har ikke tro på Lutinus


Knerten <3

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp hatt en sa. Ble gravid på pergotime (clomyfen) mistet i uke 7. Har spurt gyn om Lutinus siden hormonverdiene mine er så dårlige. Men hun har ikke troa på det. Sier at de heller kan føre til at man mister. Er så redd for å miste igjen om vi er så heldige å bli gravide... og om d kanskje kunne vært unngått m lutinus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lutinus blir jo brukt ved ivf forsøk. For å holde progesteronet oppe. - blir man gravid med big skal man fortsette med lutinus til uke 10/12 Så synes det er rart gyn ikke har tro på det..

Men en lav dose blodfortynnende kan også hjelpe deg. Du er heldig som blir gravid med pergo! 

Håper spira sitte igjen raskt 😘 det er vondt å miste 💔 lykke til og god klem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tante_Esel skrev:

Lutinus blir jo brukt ved ivf forsøk. For å holde progesteronet oppe. - blir man gravid med big skal man fortsette med lutinus til uke 10/12 Så synes det er rart gyn ikke har tro på det..

Men en lav dose blodfortynnende kan også hjelpe deg. Du er heldig som blir gravid med pergo! 

Håper spira sitte igjen raskt 😘 det er vondt å miste 💔 lykke til og god klem! 

Tusen takk for svar 💗 ble såå glad , for så.å gå rett i kjelleren..

Siden jeg trenger hjelp og progesteron er lavt, bør jeg ikke da ta lutinus.. får høre m henne igjen..man blir jo så redd for å miste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Tante_Esel skrev:

Big er altså ivf 😂

Aha jeg lurte litt på nettopp den 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei!

jeg har hatt samme tankene ang progresteron som deg.

vi har hatt 3 innsett av befruktet egg, de to første mistet jeg et par dager etter at jeg sluttet med progresteron i uke 5. Siste innsett grein jeg meg til å få progresteron i 12 uker, og er nå 13 uker på vei ❤️

Det er ingen ting som er i veien med oss som skulle tilsi at vi skal slite med å lage barn selv, men jeg har hele veien følt at det er en bagatell som ødelegger, nemlig at jeg har lavt progresteron. 

Poenget mitt er iallfall at man skal stole på magefølelsen så ordner det seg til slutt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...