Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 😠Våkner hver morgen med skikkelig midtskill i bakhodet. Får ikke noe dreis på sveisen. Ble mye værre etter jeg klippet meg. Ser for meg gamle damer med vrengsveis bak 😳 Er på ferie nå og føner bakhodet, håret altså, 3 g pr dag. Idag har det blåst endel og så ut som jeg hadde fått et slag bak. Når vi gikk ut til middag ikveld så prøvde jeg å tupere, usikker på hvordan det skrives, slik som de gjorde på 60 tallet. Men neida. Sjekket i speilet når vi kom hjem og hadde den vrengte sveisen. Så hva pokker gjør jeg? Trenger tips og HJELP. Anonymkode: 7fe75...1c4
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Ikke så mye du kan gjøre annet enn å sette det opp bakover. Mitt hår dekker den lange buede verven i bakhue godt nok som nyvasket, men etter første dag er det håpløst, da tyr jeg til strikk/spenne med litt hår bakover så dekkes det greit. Evnt flette det.  Håper at noen en dag kan finne opp noe som kan endre hårets retning permament Anonymkode: 0fdc1...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå