Gå til innhold

Vanskelig kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber med en mannlig kollega som jeg føler er vanskelig. Hadde en sak for en stund siden der flere reagerte på hans oppførsel. Nå er han da sur på meg, selv om jeg igrunn ikke skjønner hva jeg har gjort galt. Har prøvd å snakke med han, men han sier han ikke vil prate med meg, så sant han ikke må. Jeg tvinger selvsagt ikke folk til å like meg, eller snakke om private ting. Likevel blir det jo litt merkelig når vi er en så liten gruppe som jobber ilag. Sjefen er klar over hva som skjer, men tar ikke tak i det. Usikker om hva han kan gjøre også. 

Noen med erfaring? Må innrømme at jeg synes det er litt slitsomt å gå slik. Prøver å holde meg unna han, og resten på arbeidsplassen har en veldig god tone. 

Anonymkode: 4b255...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skjønner selv at det er umulig for oss å komme med noe saklig når vi ikke vet noen ting?

Det kan godt være at det er du som er problemet her, for alt vi vet.

Skrevet

Er han sur på deg på grunn av den episoden du nevner? Skjønner du i så fall hva det var som gjorde han sur?

Det er uansett ikke en særlig moden måte å oppføre seg på, han bør jo i alle fall fortelle hvorfor han velger å være sur og ikke ta i mot når du forsøker å komme han i møte. 

Blir du satt ut og usikker når han avviser deg? Det kan jo være akkurat den effekten han er ute etter.. 

Overse surheten, det er noen gang den rette medisinen. Ikke sånn demonstrativt, bare vær vennlig og hyggelig, og jobb som vanlig. 

Anonymkode: 4faec...a90

Skrevet

Dette er umulig å svare på.

Anonymkode: 0390a...617

Skrevet

aner ikke, for lite informasjon

Anonymkode: 6e493...4cc

Skrevet

Petter Stordal har svaret. Slutt oftere. Har du sure kolegaer, en sjef som ikke er bra eller andre ting. Slutt.

Skrevet
På 1.6.2018 den 21.11, ettori skrev:

Petter Stordal har svaret. Slutt oftere. Har du sure kolegaer, en sjef som ikke er bra eller andre ting. Slutt.

Ja, men trives utrolig godt i jobben ellers. Og tjener veldig godt. 

Anonymkode: 4b255...668

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...