Gå til innhold

Februar 2019


skogfrua

Anbefalte innlegg

Noen fler som venter i februar ? 

4+3 og allerede restless legg og bekken smerter 🙈😂

2 gangs her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 4+5 i dag og håper det lille frøet klarer å klore seg fast så det blir en baby i februar. 

Jeg har en gutt på 3 år fra før som ble laget naturlig. Frøet i magen nå er laget med prøverør.

Veldig spennende uker fremover nå!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Så spennende, var i prøverør kø med første, men kom med sjokkbeskjeden den dagen jeg skulle starte på hormoner. 

Håper våre frø klorer seg fast ( jeg hadde festeblødning denne gangen )

og denne var en real oversskelse for vi skulle kontakte riksen over sommeren for søsken forsøk 😉

veldig spennende tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, så gøy! Det beste er jo når man klarer det på egenhånd. 

Vi har gått privat og dette er vårt første forsøk. Jeg har ikke veldig lyst på flere runder, så håper virkelig det går bra!

Jeg har ikke hatt noen festeblødning, men det hadde jeg ikke med førstemann heller. Foreløpig føler jeg meg veldig frisk og fin. 

Hvor gammel er barnet dere har fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 1 1/2 så vi er kjempe overrasket. Hadde heller ikke det sist, men siden det kun var spotting og ingen mens så fattet jeg mistanke. 

Hvor gjør dere det privat?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun stor nok til at det blir en fin aldersforskjell da :) 

vi har vært på Klinikk hausken på Lysaker. Veldig fornøyd med det valget! (I hvert fall hvis det går hele veien på første forsøk ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+5 idag. 

Kom som et stort sjokk her i gården og det var absolutt ikke planlagt. Kjæresten min og jeg bor i forskjellige land, så det kunne egentlig ikke passet dårligere, men forhåpentligvis får han flyttet hit snart.

Kjenner jeg er stresset likevel, for selv om det var uventet sa var det en fin overraskelse, men er redd for å miste, for har fått positiv test for flere år siden, men da gikk det skeis etter 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0 eller 5+1 her, avhengig av hvilken app jeg er inne på☺️ Har ingen barn fra før og ingen symptomer, annet enn IKM og ømme bryster. Hadde det ikke vært for testen som viste to streker ville jeg knapt trodd det (og tror det ikke helt enda😆). Noen med symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer foreløpig. Med førstemann kom symptomene når jeg var 6 uker på vei, så vi får se om en uke 🙈 

jeg tror jeg skal ta en ny clear blue test for å sjekke at ukeindikatoren øker, for det er virkelig vanskelig å tro på det når man ikke kjenner noen ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere uten symptomer som nesten vurderer en ny test😅 

Uke 6 ja, det nærmer seg jo. Får se om det skjer mer etterhvert. Har til og med gått ned i vekt, men leste at det kunne skje og. 

Skal vel ikke klage på å føle meg frisk og symptomfri da. Håper jeg ikke jinxer det og blir dødskvalm plutselig😆

Endret av Mille0219
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en test liggende her hjemme og måtte bare få det ut av systemet så jeg testet nå ;) den var fortsatt positiv og hadde steget fra 1-2 uker til 2-3 uker. Phuu 

det er bare å nyte å være frisk og symptomfri. Jeg nyter hver dag som går uten ubehag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut i dag at jeg skal ha en liten i februar (om alt går bra) 😄 har prøvd i et år nå. Har en gutt på 2,5 år fra før 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Kristine-1991 skrev:

Jeg fant ut i dag at jeg skal ha en liten i februar (om alt går bra) 😄 har prøvd i et år nå. Har en gutt på 2,5 år fra før 😊

så gøy, gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 5+1 i dag og venter mitt 3. barn. Egentlig ønsket, men timing var veldig dårlig. Akkrat fåt ny jobb som jeg begynner i 1. august med 6 mnd prøvetid. Gratulerer til alle som har testet positivt her inne

😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, skogfrua skrev:

så gøy, gratulerer :)

Tusen takk 😄 hadde legetime og ble henvist til gynekolog forrige uke. Var visst det som skulle til 😅

Endret av Kristine-1991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AHENG skrev:

Hei. 5+1 i dag og venter mitt 3. barn. Egentlig ønsket, men timing var veldig dårlig. Akkrat fåt ny jobb som jeg begynner i 1. august med 6 mnd prøvetid. Gratulerer til alle som har testet positivt her inne

😅

Gratulerer 🙂 jeg begynner i ny jobb 25. Juni. Så utrolig dårlig timing her også. Nattevaktstilling også 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er interessert i å være med og lage en «hemmelig» Facebook-gruppe for oss med termin i februar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kristine-1991 skrev:

Gratulerer 🙂 jeg begynner i ny jobb 25. Juni. Så utrolig dårlig timing her også. Nattevaktstilling også 😕

Gratulerer med ny jobb :) Jeg tenker at når jeg begynner 1. august så er magen så stor at folk ser det ;)  Når skal man fortelle? kan jeg spørre hvor lang prøvetid du har? jeg har 6 mnd. usikker på hvordan dette fungerer med tanke på sykmelding/fravær og prøvetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kristine-1991 skrev:

Noen som er interessert i å være med og lage en «hemmelig» Facebook-gruppe for oss med termin i februar?

Hadde vært veldig kjekt med Facebook-gruppe, men usikker på om jeg egner meg som admin (eller har tid) 😬🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AHENG skrev:

Gratulerer med ny jobb :) Jeg tenker at når jeg begynner 1. august så er magen så stor at folk ser det ;)  Når skal man fortelle? kan jeg spørre hvor lang prøvetid du har? jeg har 6 mnd. usikker på hvordan dette fungerer med tanke på sykmelding/fravær og prøvetid.

Gratulerer med ny jobb til deg også 🙂 Usikker på hvordan det fungerer. Men tror det blir det samme som om man ikke skulle hatt prøvetid i det hele tatt. Dvs at egenmelding kan benyttes etter 2 mnd og sykemelding etter 4 uker. Det er ulovlig å si opp en person pga graviditet. Selv om man har prøvetid. 

Jeg har også 6 mnd prøvetid. Tenker å si ifra ganske med en gang jeg begynner, pga risiko for å komme borti utagerende pasienter (begynner å jobbe på legevakt). I ditt tilfelle ville jeg nok dratt innom når du er rundt 3 mnd på vei for å si det til sjefen.

Endret av Kristine-1991
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BT85 skrev:

Hadde vært veldig kjekt med Facebook-gruppe, men usikker på om jeg egner meg som admin (eller har tid) 😬🙈

Usikker på om jeg egner meg jeg også. Og tid har jeg vel heller ikke sånn kjempemye av. Men jeg kan prøve 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å lage en hemmelig gruppe på Facebook. Da er det ingen som kan søke den opp eller se hvem som er medlemer. Men må ha noen å legge til før jeg får oppretta. De som vil være med i gruppa kan sende meg melding her med brukernavnet på Facebook, så legger jeg dere til som venn for å få lagt dere til i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...