Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Og føler jeg må kaste opp, uten at jeg har fått noen faktiske brekninger. Kan det være omgangssyke på vei? Kan ikke helt forstå at det er noe jeg har spist heller. Ikke hatt så stor matlyst de siste dagene og ikke spist noe nytt Anonymkode: 8d056...6cd
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Feber? Anonymkode: 7ee01...da2 Ingen feber nei Anonymkode: 8d056...6cd
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Kan være omgangssyke og du venter på diaré. Jeg får det alltid slik når ungene er syke. Jeg kaster aldri opp men får sterke «tarmsmerter» og så diaré 5-6 timer senere. Går en skikkelig smertefull omgangssyke her vi bor nå. Akershus nord. Anonymkode: 15edd...4f1
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Tatt for mye Ibux ? Anonymkode: 351aa...b8e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 Ikke blindtarmen din som krangler a? Typisk med smerter som starter midt på magen og så etterhvert flytter seg til høyre side. Lett forhøyet temperatur er også vanlig, men ikke alltid alle får det, Anonymkode: f1cde...61b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #7 Skrevet 30. mai 2018 Slik hadde jeg det når jeg hadde galleanfall. Da kom smertene i rier, jeg var kvalm men klarte ikke kaste opp. Smerten føltes som om den satt midt under solar plexus, og litt ut mot høyre side, like under ribbensbuen. Anonymkode: 59da3...577
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Slik hadde jeg det når jeg hadde galleanfall. Da kom smertene i rier, jeg var kvalm men klarte ikke kaste opp. Smerten føltes som om den satt midt under solar plexus, og litt ut mot høyre side, like under ribbensbuen. Anonymkode: 59da3...577 Og når jeg hadde betennelse i bukspyttkjertelen også.. galleanfallet gikk over til bukspyttkjertelbetennelse. Men da føltes det samtidig som om jeg fikk kniver stukket i ryggen. Og da klarte jeg ikke annet enn å ligge i fosterstilling og hyle Anonymkode: 59da3...577
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #9 Skrevet 30. mai 2018 Var nok omgangssyken. Er bare vannet det som kommer ut når jeg går på do. Finnes det kjerringråd eller noe for å bli kvitt det fort? Er alene med barna så det funker dårlig å være syk. Ingen oppkast enda Anonymkode: 8d056...6cd
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #10 Skrevet 30. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Var nok omgangssyken. Er bare vannet det som kommer ut når jeg går på do. Finnes det kjerringråd eller noe for å bli kvitt det fort? Er alene med barna så det funker dårlig å være syk. Ingen oppkast enda Anonymkode: 8d056...6cd Kulltabletter. Uansett, du er nok tom til i morgen. Blir nok litt dobesøk i natt men på et eller annet tidspunkt er du jo tom. God bedring. 😊 det er trodd alt bedre enn å spy. GRØSS. Anonymkode: 15edd...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå