Gå til innhold

Ja til sletting av innlegg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har selv skrevet innlegg her inne mens jeg var alt for følsom og nede, innlegg som fort kan gjenkjennes av feil folk dersom de skulle snuble over det. I ettertid ser jeg at dette kan være veldig ødeleggende for meg. Jeg har kommet over saken, men det at den ligger ute for alle å lese viste seg å være mye verre enn jeg noe  gang forestilte meg sa jeg satt oppløst i tårer og søkte hjelp. 

Jeg forstår ikke hvorfor det ikke er mulig å få slettet innleggene sine? Ja, skriv med nick så er problemet løst, men de fleste innleggene man ønsker slettet tar opp så personlige ting at man automatisk tenker det er safest å være anonym. 

Til administrator: Vil innleggene ligge her til evig tid, eller vil dere etterhvert slette innlegg når de har ligget fem år f eks? 

Anonymkode: f2a85...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er ikke sånn at det ikke er mulig å slette innleggene sine. Reglene lyder "man kan ikke regne med å få innlegg slettet", som er formulert sånn for at ikke massevis av mennesker skal tenke at de kan skrive hva som helst og så få det slettet igjen. Men vi sletter innlegg på forespørsel når folk har en grunn, som for eksempel at de føler seg redde for gjenkjennelse. 

Dette med å ikke slette var strengere før. 

De som ikke blir forespurt vil ligge "til evig tid", da det ikke finnes noen automatikk for sletting, og mange gamle innlegg fortsatt søkes aktivt i på Google (tema-relaterte ting som amming, barnevogner etc). 

Så send gjerne en PM med innlegget du refererer til, så skal jeg se på det.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...