Gå til innhold

Sandra lyng er utrolig stor, bare 4 mnd på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste instabilde viser en utrolig stor og fin mage. 

Tengte tvillinger jeg. Syhes hun har veldig stor mage. ..... 

Eller er det der vanlig 4 mnd størrelsr??

Anonymkode: 3d618...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravidmager varierer veldig i størrelser. Jeg ville nok sånn i utgangspunktet trodd at hun var lenger på vei men det kommer helt an på hvordan man bærer. Jeg er 7 mnd på vei og har mindre mage og får mange kommentarer på hvor liten magen er og om alt er i orden osv. Babyen er sunn og frisk og litt større enn gjennomsnittet i vekt sier de, han ligger sidelengs og jeg bærer han langt innover derfor er ikke magen så stor. Så det er veldig individuelt hvor stor mage man har 🙂 Kjempe fin er hun gravid må jeg si 🙂 

Skrevet

Ikke 4 mndr på vei, 4 mndr igjen...

Skrevet
1 minutt siden, Førstemann skrev:

Ikke 4 mndr på vei, 4 mndr igjen...

Hun har skrevet #16ukeridag for fire dager siden.

Skrevet

Men kjære vene, kan hun ikke ha en flott mage uten at kjerringer her inne all kommentere?! Forballfrue var for liten, Sandra er for stor.. jammen ikke lett å være kvinne!

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siste instabilde viser en utrolig stor og fin mage. 

Tengte tvillinger jeg. Syhes hun har veldig stor mage. ..... 

Eller er det der vanlig 4 mnd størrelsr??

Du "tengte" tvillinger? 

Anonymkode: 24151...a82

Skrevet

🙄🙄 altså! 

Skrevet

Herregud, hvorfor i helvete dette behovet for å diskutere magen hennes hele tiden?

Dette har hun like lite kontroll over som øyefargen sin.

Anonymkode: 2fc4b...27e

Skrevet

Hvorfor har du opprettet denne tråden to ganger med flere dagers mellomrom? 

Er du sinnssyk? 

Anonymkode: c31b2...e99

Skrevet
14 minutter siden, Optatium skrev:

Men kjære vene, kan hun ikke ha en flott mage uten at kjerringer her inne all kommentere?! Forballfrue var for liten, Sandra er for stor.. jammen ikke lett å være kvinne!

Sier hun at den er FOR stor? Husker da jeg lagde en tråd her og nevnte at jeg synes det er en uting at folk kommenterte magen min. Da fikk jeg MASSE pepper og klar beskjed om at jeg var hårsår og at det overhodet ikke var kroppen MIN som ble kommentert og fokusert på, men babyen. Om den logikken fremdeles gjelder så har vel ikke hi skrevet noe galt. Hun kommeterer bare at magen/babyen er stor eller at det er to stk. Ser ikke at det er verre enn at folk sier sånt til de man kjenner 🤔

Anonymkode: d4888...5d1

Skrevet

Omg.....at man skal få så mye pepper.... off altså. 

Jeg sier ikke at den er for stor..... magen hennes er superfin den. 

Jeg forsto det slik at hun var 16 uker på vei da hun postet ett spesifikt bilde. Og jeg synes magen var stor og nydelig, og jeg begynte å tenke på om hun kanskje bærer på 2 små mirakler. 

Det var da aldrig ment som kritikk.

Og til deg som lurte, NEI, jeg er ikke sinnsyk. Jeg gikk inn på denne siden og kom inn i "nytt tema" feltet og der sto overskriften og teksten på innlegget klart til å postet. Så jeg ble usikker på om jeg faktisk hadde postet det sist. Så jeg postet det.  Jeg skulle skrive ett annet innlegg og hadde da måttet slettet innlegget og overskriften for å lage nytt innlegg. Derfor trodde jeg at jeg ikke hadde postet det. 

Men jeg får snu litt på spørsmålet om jeg er sinnsyk.. ...og sende det tilbake til deg......er du????? Siden du skriver slike slemme kommentarer til noen?  For det er jo ikke en fin måte å oppføre seg på. 

Lærer du barna dine at det er akseptabel oppførsel å si slikt til andre? Eller er dette noe du gjør i sjul av anonym-knappen og som ikke mann og barn vet om? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...