Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Er det farlig? Jeg slutta å røyke for 10 år sia. Savner det. Det var digg.... Hva ned sånn damp greier, e sigarett osv..... Anonymkode: 6e560...8de
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Ja det er nikotin. Men hvorfor starte med det? Det ser jo, om mulig, enda teitere ut enn å røyke vanlige sigaretter😂 Anonymkode: 6c9cf...a49
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Du velger om du vil ha nikotin i. Men hva er poenget? Du har jo sluttet å røyke for mange år siden... Anonymkode: 703a7...610
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det er nikotin. Men hvorfor starte med det? Det ser jo, om mulig, enda teitere ut enn å røyke vanlige sigaretter😂 Anonymkode: 6c9cf...a49 Det ser så utrolig teit ut Anonymkode: b965d...0bb
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Her i Norge er det ikke lov å selge væsker med nikotin til dem, så kjøper du i Norge er det bare lukt og smak, ingen nikotin Problemet er at mange kjøper på nett, og vet veldig lite om hva de får. En ting er nikotinen, men de kan inneholde veldig mye annet rart også. På ungdomsskolen her har de blitt forbudt etter at de to ganger har vært nødt til å ringe politi og lege fordi tenåringer har blitt tydelig ruset Ene hadde kjøpt på nett, andre i en utenlandsk butikk i Oslo. Anonymkode: c3b7f...df6
Anarkali Skrevet 30. mai 2018 #6 Skrevet 30. mai 2018 Du får kjøpt med nikotin i de aller fleste utsalg. Noen sier du må bestille fra nett og oppbevare hos dem mens de fleste jeg har handlet hos har nikotin og tilsetter de mg du ønsker. Jeg brukte det før, men uten nikotin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå