Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg vil ha en med svingbare hjul. Barnet mot meg. Stor plass til varer under vogna. En som funker bra i terreng og i byen! Finnes den der ute??? Jeg klarer ikke finne den! Anonymkode: ef15d...53e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Stokke Trailz? Den har svingbare forhjul (som kan låses), barnet kan sitte vendt mot deg i sportdelen, den har stor varekurv med 10 kg maks belastning, funker flott i terreng og i byen. Ev. Bugaboo Buffalo? Den er veldig lik, men har litt mindre varekurv. Har til gjengjeld punkteringsfrie hjul. Anonymkode: 7f6ad...68a
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stokke Trailz? Den har svingbare forhjul (som kan låses), barnet kan sitte vendt mot deg i sportdelen, den har stor varekurv med 10 kg maks belastning, funker flott i terreng og i byen. Ev. Bugaboo Buffalo? Den er veldig lik, men har litt mindre varekurv. Har til gjengjeld punkteringsfrie hjul. Anonymkode: 7f6ad...68a Takk! stokke ja..Kanskje det.. Anonymkode: ef15d...53e
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 http://www.bebeconfort.com/strollers/high-trek.aspx Anonymkode: 5aa1b...27f
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 Emmaljunga NXT 90F er den beste til det formålet. jeg synes heller du bør velge Emmaljunga Edge eller Mondial, med klassisk understell, rett og slett fordi fire faste hjul og god demping er utrolig bra og mye enklere å svinge enn du skulle tro. Anonymkode: 73be7...86c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Emmaljunga NXT 90F er den beste til det formålet. jeg synes heller du bør velge Emmaljunga Edge eller Mondial, med klassisk understell, rett og slett fordi fire faste hjul og god demping er utrolig bra og mye enklere å svinge enn du skulle tro. Anonymkode: 73be7...86c Meget uenig. Jeg har selv en emmaljunga Mondial. Den er tung og slitsom å trille. Har en high trek også, se linken over. Utrolig god å trille. Stort handlenett. Barnet sitter høyt og du kan snu sittedelen. Anonymkode: 5aa1b...27f
Villbringebringebær Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 Britax go big er den perfekte vogn. fin og lang sittedel som kan snus begge veier. svær kurv under til varer. punkterigsfrie hjul som er svingbare, men kan låses. fimt Håndtak med knekkledd som derfor er lett og ha koppholder ol. På. liten sammenleggbar. Sittedel og understell kan legges flat sammen og derfor tar den liten plass i bil og får god plass i en prampack.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 9 timer siden, Villbringebringebær skrev: Britax go big er den perfekte vogn. fin og lang sittedel som kan snus begge veier. svær kurv under til varer. punkterigsfrie hjul som er svingbare, men kan låses. fimt Håndtak med knekkledd som derfor er lett og ha koppholder ol. På. liten sammenleggbar. Sittedel og understell kan legges flat sammen og derfor tar den liten plass i bil og får god plass i en prampack. Har faktisk tenkt på denne! Men den er ikke så veldig fin? 🙊 Anonymkode: ef15d...53e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #9 Skrevet 30. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har faktisk tenkt på denne! Men den er ikke så veldig fin? 🙊 Anonymkode: ef15d...53e Nå begynner du å bli kravstor 🙈😂 Anonymkode: 5aa1b...27f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #10 Skrevet 30. mai 2018 Stokke Trailz oppfyller kravene dine mener jeg. Har den selv. Litt dyr, men vi er veldig fornøyd. Stor plass, svingbare hjul, avtagbare hjul om nødvendig for å få den i liten bil. Jeg kan snu barnet mot meg selv etter å ha satt inn et barn på 1 1/2 år i setet. Veldig enkel. Anonymkode: db153...5c9
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #11 Skrevet 30. mai 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stokke Trailz oppfyller kravene dine mener jeg. Har den selv. Litt dyr, men vi er veldig fornøyd. Stor plass, svingbare hjul, avtagbare hjul om nødvendig for å få den i liten bil. Jeg kan snu barnet mot meg selv etter å ha satt inn et barn på 1 1/2 år i setet. Veldig enkel. Anonymkode: db153...5c9 Tror den må sjekkes ut 🤗🤗 Anonymkode: ef15d...53e
uhhuhher Skrevet 30. mai 2018 #12 Skrevet 30. mai 2018 16 timer siden, Villbringebringebær skrev: Britax go big er den perfekte vogn. fin og lang sittedel som kan snus begge veier. svær kurv under til varer. punkterigsfrie hjul som er svingbare, men kan låses. fimt Håndtak med knekkledd som derfor er lett og ha koppholder ol. På. liten sammenleggbar. Sittedel og understell kan legges flat sammen og derfor tar den liten plass i bil og får god plass i en prampack. Jeg hadde denne da Brio lagde den, og det var den vogna jeg var mest fornøyd med av alle jeg prøvde. Såvidt jeg husker, ble den ende bedre nå i den nyere utgaven. Husker spesielt hvor god den var til å gynge, hadde veldig god fjæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå