Gå til innhold

Hormonspiral, kan jeg være så heldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn hormonspiral ca en uke før mens.(Det var ingen fare for graviditet) Gynekologen sa at den mensen ville være like ille som normalt, men at det etterhvert ville minske og mest sannsynlig bli borte. 

Blødde ikke noe ved innsetting eller etter,  så fikk jeg mensen på forventet dag(trodde jeg) men det kom en "spiseskje" mørkt blod, så ingenting mer. 

Kan det ha vært min første mens, som allerede har gitt seg og blir borte? 

Anonymkode: 66f70...e17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye mulig. Jeg blødde ingenting ved innsetting,og mistet mens med en gang. Eller det vil si jeg må bruke reiseinnlegg i 2 dager så er det over🌝

Anonymkode: dafbb...c1a

Skrevet

Ja, det kan du😄 Jeg opplevde det samme. Utrolig deilig å ikke ha mensen lenger😊 Har kanskje en halv dag hver andre måned, holder med litt papir, så er det over like fort som det kom. Nytt liv!

Anonymkode: 58119...d46

Skrevet

Jeg mistet også mens umiddelbart😊 hatt spiral i 7 år nå ( har skiftet den) og ikke hatt mens siden 2011

Anonymkode: 3a7c0...6a1

Skrevet

Åh, da er det håp! Håper det samme skjer med meg 😀 

Hi 

Skrevet

Jeg har hatt mensen 2 ganger på ett år med hormonspiral. Begge ganger har det vært litt magemurring i en times tid, og så litt blod. Men så lite blod at det ikke er nødvendig med noe beskyttelse av klær, det har bare kommet noen dråper mens jeg har vært på do. 

Jeg elsker hormonspiralen, og skulle ønske jeg gjorde det for 10 år siden! 

Anonymkode: 93373...ab3

Skrevet

Det kan hende ja. Jeg har ikke hatt mensen på årevis pga hormonspiral Syns det er veldig deilig å slippe.

Anonymkode: 30c56...9f7

Skrevet

Høres helt himmelsk ut! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette før! Er så lei av mensen at jeg blir gal! Men hvis dette er framtiden, blir jeg happy! 😀

Hi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...