Gå til innhold

Graviditetstest


Drømmen123

Anbefalte innlegg

Hei.

Er på dag 27 (en dag over IKM) og har testet med strips fra babyplan. Jeg tror jeg kan skimte noe (skyggestrek?), men er sannelig ikke sikker, for den er veldig, veldig svak - nesten usynlig. Det var den siste testen jeg hadde. Nå vurderer jeg å dra på apoteket å kjøpe en Clearblue. Bør jeg kjøpe vanlig eller digital? Eventuelt er det andre typer testen som er bedre/mer følsom?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :) Har blitt litt testing her. Dag 28 (i går) testa jeg med vanlig CB og da kom det en svak, svak lyseblå loddrett strek. Kjøpte rfsu strimler og en CB digital i dag. Ingen antydning til strek på strimlene og "ikke gravid" på CB digital. Æsj...

Regner med at hvis jeg hadde vært gravid, så hadde den digitale utslag 3 dager over IKM. Må vel bare vente å se om mensen dukker opp. 

Er det noen andre som er eller har vært i samme situasjon? :) Vet jo det er veldig individuelt og alt det der, men morsomt å høre hvordan det går og har gått med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok for tidlig enda. Test med RFSU på morgenurin. 

Clearblue slår ofte ut senere

Anonymkode: b3457...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.6.2018 den 21.38, Ronaa skrev:

Spennende, ser sist du skrev på torsdag litt spent på om du har testet noe mer ? 😊

 

På 31.5.2018 den 15.03, Drømmen123 skrev:

Takk for svar :) Har blitt litt testing her. Dag 28 (i går) testa jeg med vanlig CB og da kom det en svak, svak lyseblå loddrett strek. Kjøpte rfsu strimler og en CB digital i dag. Ingen antydning til strek på strimlene og "ikke gravid" på CB digital. Æsj...

Regner med at hvis jeg hadde vært gravid, så hadde den digitale utslag 3 dager over IKM. Må vel bare vente å se om mensen dukker opp. 

Er det noen andre som er eller har vært i samme situasjon? :) Vet jo det er veldig individuelt og alt det der, men morsomt å høre hvordan det går og har gått med dere.

Litt det samme som her

jeg hadde siste mens 4 mai 

tok riktignok ut spiral i april å litt rar mens i mai men var nå noe greier 

jeg tror jeg hadd positiv el test den 20 mai 

nå er puppene veldig ømme , må tisse hele tiden og små ugg 

 

men testet med babyplan mange dager nå

ingen ting slår ut så da er det vel bare å vente ..

Anonymkode: 5ee2d...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...