Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Hvilke type anbefaler dere? Anonymkode: 17774...d1c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Her har det vært beckmann for alle pengene, det er det de vil ha alle som en Har hatt Troll til eldre barn, og er fornøyd med både Troll og Beckmann. Anonymkode: 71f62...4d9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har en ubrukt Trollsekk til 1.klassing om du vil kjøpe 😀 Anonymkode: 83685...adb
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Hvis barnet skal gå til skolen, så anbefaler jeg, som lærer, ikke Beckman! 1.klassesekkene deres er veldig tunge. Veldig mange foreldre klager på at sekken er for tung i 1.klasse hos oss, de har gågrupper og nesten alle går til skolen. Vi har funnet ut at det ikke er innholdet det er noe galt med, men sekken i seg selv (de fleste har da Beckman). Jeg har tidligere jobbet i butikk der vi solgte disse sekkene, og 1.klassesekken er laget med en tanke om at barna blir kjørt til skolen når de er så små.. Skal de gå, velg en lettere sekk er mitt tips, f.eks. Bergans. Hilsen 1.klasselærer Anonymkode: 79053...518
kvirrevittt Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 Min eldste hadde beckman og mellomste troll. Yngste skal få bergans som 1.klassesekk. Denne har eldste hatt som mellomtrinnsekk, og vi har vore veldig fornøgd. Synst også det er eit pluss at dei ikkje har så barnslege motiv som barna blir lei av etter 1.klasse.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 Det viktigste er at sekken sier godt på ryggen og er god å bære. Vi prøvde Bergans som 1. klasselæreren over anbefaler og det var helt uaktuelt til mine smale gutter. Skuldestroppene kom alt for langt ut så sekken satt ikke godt på i det hele tatt. Vi endte opp med beckman som satt godt på ryggen til begge. Anonymkode: c0607...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå