Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Har du opplevd dette? Babyen min er bikket et år og har blitt bært mye pga reflux osv. Nå kjenner jeg at jeg har begynt å verke i albuen, det sendes støt nedi fingertuppene om jeg dunker meg lett (av og til legger ned hånda litt hardt), hånda føles svak om kvelden og jeg kjenner det bruser litt i fingertuppene. Jeg er venstrehendt og det er i venstrearmen jeg kjenner det. Flere som har opplevd dette etter mye bæring av baby? Jeg må ta meg en tur til fysio. Blir jo såklart litt bekymret for evt. Alvorlige sykdommer men det må jo ha en naturlig sammenheng siden jeg bærer så mye? Innser at jeg må avvenne henne all denne bæringen :p Anonymkode: e23d2...bbc
Julie (: Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Hadde det litt sånn med første. Ikke pga bæring, men hun var veldig puppete, så fikk senebetennelse av å amme. Var nok litt anspent i begynnelsen også. Nummer to hadde også refluks og trivdes best oppreist. Der var det én ting som reddet oss, og det var godt bæretøy. Anbefales på det varmeste!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Jeg har opplevd det, ja. Hadde baby med enormt behov for nærhet, bar hele dagen og fikk ryggproblemer. Løste seg da jeg fant ut om bæresjal. Babyen kunne være nær, og jeg slapp å få skader. I tillegg kunne jeg faktisk bruke armene igjen! Anonymkode: 83f22...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå