Gå til innhold

Kort legging


Mormine08

Anbefalte innlegg

Hei i kveld vil jeg legge kort på dem som ønsker, ett budskap. Jeg starter i 9 tiden i kveld og holder på til rundt 10, jeg kan ikke holde på alt for lenge. Sliter litt med kvalme så d tar litt på 💗 

Jeg legger kort på dem som har en f.dato eller ett nick.. dem som vil være anonym må bare være det men det blir værre for meg å legge kort på deg da. 

Sees i kveld skriv budskap for dem som ønsker budskap 

Nyt fin været ☀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil veldig gjerne <3 Føler jeg er i en tid hvor jeg ønsker å se hva som er rundt de neste svingene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul

Jeg ønsker meg ett legg om kjærligheten, er spent på om jeg noen sinne møter han? 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Mamsen<3 skrev:

Jeg vil gjerne være med. 

19.03.87

Lurer på om det blir flere barn.

Men mest hva budskapet om barnas far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mamsen<3 skrev:

Jeg vil gjerne være med. 

19.03.87

hei hei 

 

her fløy det kort ut på deg hele tre stykker det første er 10 staver som kan bety at du tar på deg alt for mye ansvar og du bærer så lenge på dem at du føler du aldri kommer deg videre. Du har lett for å si ja til andre når de spør om du kan gjøre ting for dem. det er som om du nesten blir fort litt domsnill hvis du skjønner ( ikke ta det ille opp). det er mye som skjer i livet ditt på en gang at du til tider vil nesten føle deg deprimert. la deg kunne si nei uten at du skal få skyld følelse .. 

 

Så kommer neste kort 10 begere som presenterer kjærlighet, famile og lykke.. la deg selv puste og slippe på unødvendige ansvar og oppgaver og du vil se at livet begynner å jobbe med deg enn imot deg ❤️ innen 10 uker vil du merke stor forskjell på hva dine omgivelser og dine energier vil bli mye bedre og du  kan senke skuldrene ...

 

siste kortet som kom var mynt dronning som viser seier for ditt harde arbeid fra tidligere ❤️ livet ditt går mot det du alltid har ønsket mer eller mindre ..

håper på en liten tilbakemelding ❤️ lykke til ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammatilMichael skrev:

Jeg vil veldig gjerne ❤️ Føler jeg er i en tid hvor jeg ønsker å se hva som er rundt de neste svingene 😃

hei hei 

 

Jeg fikk ett kort på deg som er to staver, du står for noen vansklige valg men du vil stole på magefølelsen din og hoppe i valget ditt med stor engasjamang ❤️ dette valget ditt er det absolutt det rette og du må ikke begynne å nøle da vil du fort kunne ta feil valg - stol på magefølelsen din for det er universet som hjelper deg på å ta det rette valget ikke vær redd.. 

jeg ser nytt arbeid om ikke alt for lenge og denne jobben vil kunne gi deg den trivselen du ønsker og tryggheten . 

det er ikke lenge til noe meget positivt vil skje innen to til tre uker ❤️ masse lykke til 

liten tilbakemelding er alltid hyggelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøogjul skrev:

Jeg ønsker meg ett legg om kjærligheten, er spent på om jeg noen sinne møter han? 280584

hei hei 

 

Kjærligheten er på vei men du må være tolmodig, det er som om du har vært litt forhastet i noen forhold tidligere som i dag gjør at universet vil du skal tenke deg godt om og i tillegg ha tolmodighet .. for han kommer ❤️ bare ikke forhast deg :) senk skuldrene og ikke tenk så veldig mye på det for det er da han kommer.. ;)

 

lykke til ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

28.07.1989

Lurer på om jeg kommer til å få fler barn.

Anonymkode: f3b1b...c8d

heisann 

 

flere barn kommer opp her ❤️ men er du gravid nå ? hvis ikke så er det ikke alt for lenge til .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Knerten <3 skrev:

17.11.80.

Flere barn eller fokusere på andre ting?💗

har sendt deg pm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har tid til meg også :) Jeg lurer på hva fremtiden bringer. Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du har tid, 21.06.83

HVordan ser parforholdet ut framover?

Anonymkode: ca35a...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grønn Sommerfugl skrev:

Om du har tid til meg også :)Jeg lurer på hva fremtiden bringer. Tusen takk 😊

hei hei 

 

Jeg fikk opp fem staver og tårnet på deg. jeg vil si de har en sammenheng at de går inn i hverandre.. 

du er ett menneske som er veldig konkuranse instilt å liker å ta en kamp for å få det som du vil og at du skal føle at du har klart noe. men her kommer tårnet frem, det er en fornyelse noe av ditt gamle, noe som du har jobbet lenge med vil desverre bli revet bort men da kommer fornyelsen inn og det vil gjøre at du slipper å ta så mange kamper, du vil heller kunne senke skuldrene og kjenne på tryggheten du har fått og nye livets tilstand på ett helt aent nivå  ❤️ masse lykke til og husk å stol på deg selv og ikke fortvil når noe går i mot det er da du har mulighet til å bygge deg noe nytt som vil gjøre deg til ett bedre menneske.. 

 

klemmer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom du har tid, 21.06.83

HVordan ser parforholdet ut framover?

Anonymkode: ca35a...d92

heisann du fikk 10 mynter som er kortet for trygghet, stabilitet og familie ..

du vil få en fremtid som vil gi deg den tryggheten du hele tiden har ønsket, det blir bedre økonomi, familie forholdene vil forbedres betraktelig. du må nyte tiden som kommer og ikke være bekymret for hva som har deg i vente. ❤️ 

lykke til 

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir jeg meg for i kveld og gulper meg opp i seng ❤️ *flirer veldig hyggelig at det var noen som ville bli med i kveld så håper jeg at jeg får noen tilbake meldinger både ris og ros det hjelper meg å utvikle meg mer ❤️ tusen hjertlig takk igjen å ha ei riktig god natt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Er ikke gravid, Men håper inderlig på å bli det.. Men ser ut som om det blir vanskelig 😐 dette gav meg ett nytt håp. 

Anonymkode: f3b1b...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frustrertfrue33 skrev:

Hei hei hvis du har tid lyst å trekke på meg også?

Jeg er født 290884

hei siden jeg ikke får sove enda pga gulping så trakk jeg kort nå 

jeg fikk opp to beger og verden på deg .. kort summert så er det som om du er veldig i turbulent forhold akkurat nå med din mann eller noen andre som er nær deg, men dette varer ikke lenge innen noen få uker vil dette snu og du vil få en mer stabil opplevelse av hverdagen og dem som er rundt deg . 

verden vil si at du vil kunne snart kjenne på harmonien rundt deg i sommer vil du kjenne på lykke og du vil merke at kroppen din gjør seg klar til nye opplevelser du vil bli mer fruktbar og du vil mestre mer i arbeid og i hjemmet ❤️ 

lykke til og husk å tenk på deg selv og pust med magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 28.5.2018 den 21.11, Mormine08 skrev:

hei hei 

 

Jeg fikk ett kort på deg som er to staver, du står for noen vansklige valg men du vil stole på magefølelsen din og hoppe i valget ditt med stor engasjamang ❤️ dette valget ditt er det absolutt det rette og du må ikke begynne å nøle da vil du fort kunne ta feil valg - stol på magefølelsen din for det er universet som hjelper deg på å ta det rette valget ikke vær redd.. 

jeg ser nytt arbeid om ikke alt for lenge og denne jobben vil kunne gi deg den trivselen du ønsker og tryggheten . 

det er ikke lenge til noe meget positivt vil skje innen to til tre uker ❤️ masse lykke til 

liten tilbakemelding er alltid hyggelig 

Tusen tusen takk ❤️ Det kan nok stemme, akkurat ferdig utdannet advoktsekretær og jobber hardt for å finne den ultimate jobben ❤️

Igjen tusen takk❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så fint at du gjør dette. Jeg er født 04.10.1971. Klaret du å se noe på meg?

Anonymkode: de271...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...