Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Mens alle bare sto maktesløse og så på, bare klatret denne unge mannen rett opp veggen uten tanke på at han risikerte sitt eget liv! Tar av meg hatten! https://www.vgtv.no/video/159095/hylles-som-en-helt-etter-dette Anonymkode: 556e7...998
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Ja, det står det respekt av! Anonymkode: 4ced8...933
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Herrgud altså 😱😱😱 For en helt! Og så forferdelig at slikt folk ikke passer på sine små! Anonymkode: 15cf3...218
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 En skikkelig helt, fantastisk gjort! Anonymkode: 07d0c...65b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Herrgud altså 😱😱😱 For en helt! Og så forferdelig at slikt folk ikke passer på sine små! Anonymkode: 15cf3...218 Slikt folk? Anonymkode: 65c18...22f
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 Vi trenger flere slike medmennesker i verden 👍🙂 Anonymkode: f5bab...e00
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett. Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp. Anonymkode: 34f62...132
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett. Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp. Anonymkode: 34f62...132 Ungen var alene hjemme, så da var det nok ikke på samme balkong.. Anonymkode: 2cce7...18a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett. Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp. Anonymkode: 34f62...132 Det er en skillevegg der, ser ut som han har leiligheten på andre siden av skilleveggen? Ser uansett ut som han får tak i armen på ungen samtidig som "spiderman" kommer frem da, at de når ungen omtrent samtidig....? Anonymkode: 5e5bb...0ce
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2018 #10 Skrevet 28. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett. Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp. Anonymkode: 34f62...132 Det er vegg mellom balkongene, og den personen og ungen er på hver sin balkong. Jeg så ikke det med en gang jeg heller, og lurte på det samme som deg Anonymkode: f5e44...747
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #11 Skrevet 29. mai 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Slikt folk? Anonymkode: 65c18...22f Skulle skrive «forferdelig at slikt kan skje», men endret setningen og glemte å ta vekk «slikt» 🤭 Anonymkode: 15cf3...218
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #12 Skrevet 29. mai 2018 Tjente seg både oppholdstillatelse og jobb som brannmann med det handlingen. Vel fortjent 👍 Anonymkode: ecd9f...cd9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #13 Skrevet 29. mai 2018 ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #14 Skrevet 29. mai 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426 Ja, det var helt sikkert det han tenkte på.........🙄 Men ok, hva så om det var det han tenkte på. Hadde det vært bedre om han hadde latt ungen dette ned? Anonymkode: f5e44...747
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #15 Skrevet 29. mai 2018 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett. Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp. Anonymkode: 34f62...132 Han står ikke det i begynnelsen av videoen, han kommer først når han som klatrer er nesten oppe. Anonymkode: 70749...eae
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #16 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426 Hva feiler det deg. Det han gjorde var helt fantastisk, han reddet livet til ett barn, uten noen tanke om sitt eget liv. Hvordan kunne han vite at han kom til å få oppholdstillatelse. Er jo ikke sånn, at det bare er å gjøre en helte handling, så får man oppholdstillatelse. Tenk alle innvandrere som hadde løpt rundt å prøvd å leke superhelter da. Anonymkode: e5aee...697
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #17 Skrevet 29. mai 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426 Haha, ja ikke sant! Ser for meg at han løper opp i 6. etasje, henger en unge ut på balkongen og løper ned for å klatre opp igjen. «Ingen som tenker langt her» Du tenker jo knapt en halv omgang, selv. Anonymkode: 4ced8...933
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #18 Skrevet 29. mai 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426 Ikke den skarpeste kniven i skuffen du Anonymkode: f5e44...747
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #19 Skrevet 29. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426 ÆSJ nå ble jeg rett å slett kvalm av kommenteren din😝 Anonymkode: 53166...524
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #20 Skrevet 29. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv Anonymkode: e12d5...426 Lurer på hvordan han klarte å planlegge at det skulle henge en toåring utfor veggen og vente på hans heltedåd? Anonymkode: 66862...e30
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2018 #21 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke den skarpeste kniven i skuffen du Anonymkode: f5e44...747 Dette er jo "slutt og sutre"-Guri. Hun fant ikke opp den dype tallerken. Anonymkode: 66862...e30
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #22 Skrevet 30. mai 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er jo "slutt og sutre"-Guri. Hun fant ikke opp den dype tallerken. Anonymkode: 66862...e30 Også kjent som «Februarprins», «Blair Waldorf» osv Anonymkode: 4ced8...933
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2018 #23 Skrevet 30. mai 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er jo "slutt og sutre"-Guri. Hun fant ikke opp den dype tallerken. Anonymkode: 66862...e30 Haha, den var ny 😄 Anonymkode: f5e44...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå