Gå til innhold

For en helt! (spiderman i Paris)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det står det respekt av!

Anonymkode: 4ced8...933

Skrevet

Herrgud altså 😱😱😱 For en helt! Og så forferdelig at slikt folk ikke passer på sine små! 

Anonymkode: 15cf3...218

Skrevet

En skikkelig helt, fantastisk gjort! 

Anonymkode: 07d0c...65b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herrgud altså 😱😱😱 For en helt! Og så forferdelig at slikt folk ikke passer på sine små! 

Anonymkode: 15cf3...218

Slikt folk?

Anonymkode: 65c18...22f

Skrevet

Vi trenger flere slike medmennesker i verden 👍🙂

Anonymkode: f5bab...e00

Skrevet

Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett.

Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp.

Anonymkode: 34f62...132

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett.

Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp.

Anonymkode: 34f62...132

Ungen var alene hjemme, så da var det nok ikke på samme balkong..

Anonymkode: 2cce7...18a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett.

Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp.

Anonymkode: 34f62...132

Det er en skillevegg der, ser ut som han har leiligheten på andre siden av skilleveggen?

Ser uansett ut som han får tak i armen på ungen samtidig som "spiderman" kommer frem da, at de når ungen omtrent samtidig....?

Anonymkode: 5e5bb...0ce

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett.

Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp.

Anonymkode: 34f62...132

Det er vegg mellom balkongene, og den personen og ungen er på hver sin balkong. Jeg så ikke det med en gang jeg heller, og lurte på det samme som deg

Anonymkode: f5e44...747

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slikt folk?

Anonymkode: 65c18...22f

Skulle skrive «forferdelig at slikt kan skje», men endret setningen og glemte å ta vekk «slikt» 🤭

Anonymkode: 15cf3...218

Skrevet

Tjente seg både oppholdstillatelse og jobb som brannmann med det handlingen. Vel fortjent 👍

Anonymkode: ecd9f...cd9

Skrevet

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

Ja, det var helt sikkert det han tenkte på.........🙄 Men ok, hva så om det var det han tenkte på. Hadde det vært bedre om han hadde latt ungen dette ned?

Anonymkode: f5e44...747

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Imponerende. Han kunne fallt til døden selv, lett.

Videoen er ikke bra kvalitet så mulig jeg ikke har fått det med meg, men kan noen forklare hvorfor mannen som står rett ved siden av ungen ikke tar den opp.

Anonymkode: 34f62...132

Han står ikke det i begynnelsen av videoen, han kommer først når han som klatrer er nesten oppe. 

Anonymkode: 70749...eae

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

Hva feiler det deg. Det han gjorde var helt fantastisk, han reddet livet til ett barn, uten noen tanke om sitt eget liv. Hvordan kunne han vite at han kom til å få oppholdstillatelse. Er jo ikke sånn, at det bare er å gjøre en helte handling, så får man oppholdstillatelse. Tenk alle innvandrere som hadde løpt rundt å prøvd å leke superhelter da.

Anonymkode: e5aee...697

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

Haha, ja ikke sant!

Ser for meg at han løper opp i 6. etasje, henger en unge ut på balkongen og løper ned for å klatre opp igjen. 

«Ingen som tenker langt her»

Du tenker jo knapt en halv omgang, selv. 

Anonymkode: 4ced8...933

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

Ikke den skarpeste kniven i skuffen du

Anonymkode: f5e44...747

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

ÆSJ nå ble jeg rett å slett kvalm av kommenteren din😝

Anonymkode: 53166...524

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

ingen som tenker langt her, dette gjorde han kun for og bli i landet, ikke for noe annet.. ser man ikke det er man naiv

Anonymkode: e12d5...426

Lurer på hvordan han klarte å planlegge at det skulle henge en toåring utfor veggen og vente på hans heltedåd? 

Anonymkode: 66862...e30

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke den skarpeste kniven i skuffen du

Anonymkode: f5e44...747

Dette er jo "slutt og sutre"-Guri. Hun fant ikke opp den dype tallerken.

Anonymkode: 66862...e30

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo "slutt og sutre"-Guri. Hun fant ikke opp den dype tallerken.

Anonymkode: 66862...e30

Også kjent som «Februarprins», «Blair Waldorf» osv 

Anonymkode: 4ced8...933

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo "slutt og sutre"-Guri. Hun fant ikke opp den dype tallerken.

Anonymkode: 66862...e30

Haha, den var ny 😄

Anonymkode: f5e44...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...