Gå til innhold

Jeg hater å være så pingle!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og venter på et brev fra sykehuset Ang en veldig viktig operasjon. 

Fått beskjed det tar opp til 2 uker før det kommer.( er nå 2,5 uke siden). Ringte inn forrige uke og hørte om de hadde satt opp time. Nei... har så lyst å ringe inn og høre, og ikke bare sitte og vente på brev, men jeg tør ikke. Jeg skulle så ønske jeg turte å være mer frempå!! Dagens irritasjon

Anonymkode: e0785...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du trøste deg med at du ikke er alene. Jeg kunne skrevet akkurat det! Sitter å venter på posten, har bestemt meg for å ringe igjen hvis det ikke kommer noe til meg i dag!

Anonymkode: 632e6...73e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du trøste deg med at du ikke er alene. Jeg kunne skrevet akkurat det! Sitter å venter på posten, har bestemt meg for å ringe igjen hvis det ikke kommer noe til meg i dag!

Litt godt å vite jeg ikke er alene.... 😑😰 syns det er fælt at det skal være slik. Det er jo «bare» en tlf samtale, men for meg(!) er svaret viktig. Samtidig tenker jeg hele tiden alt det de tenker OM meg! Huff... 

Skrevet

Merker at postgangen går fryktelig sent nå i Mai. På fredag fikk jeg et brev i posten som ble sendt den 15.

Anonymkode: 0e527...298

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Merker at postgangen går fryktelig sent nå i Mai. På fredag fikk jeg et brev i posten som ble sendt den 15.

Anonymkode: 0e527...298

Ja, det er en av grunnene til at jeg egentlig vil ringe, for å slippe å vente på brevet. Men jeg sliter så med å ta sjansen

Skrevet

Hopp i det. Å sitte sånn og lure som dere gjør nå, er verre enn å få vite svaret. Svaret kommer jo før eller senere uansett. Hopp i det.

Anonymkode: 3ec47...a82

Skrevet

Puh! Da har jeg ringt i hvert fall, kom igjen du også HI! Det positive for meg var at de i hvert fall endelig har registrert meg inn, det negative at det var leeeeenge til operasjon :( Prøver meg med helseforsikring først, hvis ikke må jeg vel nesten be om sykemelding hvis ikke jeg skal bli fullstendig utslitt av dette :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...