Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Hunden min er i pølsegropa til naboen min hver gang han er innom. Buksa hans er jo nesten våt hver gang. Dette er kjempeflaut. Hva skal jeg gjøre? 😣 Anonymkode: ccefe...448
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hunden min er i pølsegropa til naboen min hver gang han er innom. Buksa hans er jo nesten våt hver gang. Dette er kjempeflaut. Hva skal jeg gjøre? 😣 Anonymkode: ccefe...448 Om eier er idiot, ja det er du Anonymkode: 13d55...4ac
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Hæ, snakker du om dyr eller mennesker? Anonymkode: d1d64...e88
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Du må enten være et troll, eller planetens dummeste skapning Anonymkode: 9e600...c9a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Kastrér vindusgardinet Anonymkode: 38f3e...983
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 Kanskje du skal skaffe deg kontroll på hunden din. (Hunder er ikke homo) Anonymkode: 55f74...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå