Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Mannen og jeg har et fint og trygt forhold, ikke usikkerhet og sjalusi (mener jeg iallefall), men det skal samtidig sies at han tar litt lettere på ting enn meg, da handler det om å bruke mye tid på å chatte med andre jenter via fb og snap, egentlig helt uskyldig, men det ble for mye for meg. Han er godt likt og spesielt jenter syns det er lett å prate med han, da gjerne om "venninne-ting". Noen har også en trang til å fortelle om andre ekle menn som er "etter dem" og trengt hjelp av han til å avskrekke dem.. Og ved to anledninger har det vist seg at jentene var ute etter noe mer enn bare prat, han så ikke det og endte opp med å hjelpe hun ene med alt mulig rart, både med bilen og huset. Jeg var ikke komfortabel med det, fordi dette var en jente han var instruktør for, ikke en venn. Den andre var en sykepleier på et behandlingssenter han var på pga skade etter en bilulykke. De ble venner på snap for der kunne ikke hennes arb.giver se det, og de chattet og snappet så mye at de fikk røde hjerter. De begynte også å gå turer sammen osv.. Ved begge disse tilfellene satte jeg ned foten til slutt, han ble først irritert fordi jeg ikke stolte på han, men når han fikk det litt på avstand så han hvordan det så ut..Det er jo andre jenter som har flørtet med han, men ikke så "tydelig" som dette, og jeg mistenker at noe av grunnen er at han er instruktør innenfor en kampsport-gren. Eller? Han mener ikke å gi inntrykk av at han er interessert i dem på den måten, han er bare hyggelig og åpen, men det blir lett misforstått. Han har nå mer fokus på hvordan han skal være ifht andre jenter. Er dette vanlig, at menn som er hyggelig blir oppfattet som flørtende? Anonymkode: 299e1...bbb
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Menn flest greier å finne balansen mellom å være hyggelig og det å flørte. Noen vil, hvis de liker ham ekstra godt, selvfølgelig likevel kunne misforstå vennlighet som noe mer enn vanlig høflighet og vanlig omtanke. Mannen din er nok noe naiv, men jeg tror også at han liker den oppmerksomheten han får av å være så imøtekommende som han er overfor andre damer. Når han er så på servicesiden overfor alle andre damer sender han noen signaler som kan misforstås også. Siden du stadig må skrive om dette her (er vel andre eller tredje gangen) er det helt tydelig at du ikke føler deg så trygg på situasjonen mannen som du påstår, at han gjør deg usikker og at du egentlig er litt sjalu på den oppmerksomheten han viser andre, selv om det fra hans side ev. ikke er noe mer. Om han stadig blir misforstått av andre damer må han gjøre noe med sin væremåte - men du må også gjøre noe med din usikkerhet, for det er helt tydelig at dette plager deg. Du er like mye en del av løsningen her som han er. Kanskje dere burde forsøke parterapi for å virkelig snakke ut om dette? Anonymkode: 58cc7...327
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 syns du skal tåle at han har jentevenner Anonymkode: 2fe31...b22
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: syns du skal tåle at han har jentevenner Anonymkode: 2fe31...b22 Du mener vel "slut og sutre"? Anonymkode: b9e37...e8d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Du har skrevet flere innlegg om dette tidligere. Er du sikker på at du er så trygg på forholdet som du skriver her? Det er ikke noe galt i å være usikker, men dersom du er det må du kommunisere det tydelig til mannen din. Jeg er sikker på at han vil høre på deg dersom han elsker deg. Anonymkode: c097a...21e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 skrev du ikke om dette i går eller dagen før? Anonymkode: f4077...93c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Du er utrygg på forholdet, og det er egentlig ikke så rart. Jeg er en person sommer sikker på meg selv, men jeg tror ikke jeg hadde vært komfortabel med dette. Det er helt greit med venninner, men jeg syns ikke mannen din har funnet en ok balansegang. For hans væremåte er ikke bare hyggelig, han leder disse kvinnene an. Han er ikke bare hyggelig, han flørter. Mulig han ikke mener det. Eller så liker han oppmerksomheten. Anonymkode: 7c910...ff9
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #8 Skrevet 27. mai 2018 Du har skrevet her før. Jeg mener mannen din mangler sosiale antenner og evnen til å prioritere. Han setter jo familien sist i mange tilfeller. Jeg hadde ikke giddet å finne meg i dette. Siden dette tydeligvis er et stort issue for deg blir du nødt til å ta ordentlig tak i det og gjøre noe med det! Anonymkode: 42442...165
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #9 Skrevet 27. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen og jeg har et fint og trygt forhold, ikke usikkerhet og sjalusi (mener jeg iallefall), men det skal samtidig sies at han tar litt lettere på ting enn meg, da handler det om å bruke mye tid på å chatte med andre jenter via fb og snap, egentlig helt uskyldig, men det ble for mye for meg. Han er godt likt og spesielt jenter syns det er lett å prate med han, da gjerne om "venninne-ting". Noen har også en trang til å fortelle om andre ekle menn som er "etter dem" og trengt hjelp av han til å avskrekke dem.. Og ved to anledninger har det vist seg at jentene var ute etter noe mer enn bare prat, han så ikke det og endte opp med å hjelpe hun ene med alt mulig rart, både med bilen og huset. Jeg var ikke komfortabel med det, fordi dette var en jente han var instruktør for, ikke en venn. Den andre var en sykepleier på et behandlingssenter han var på pga skade etter en bilulykke. De ble venner på snap for der kunne ikke hennes arb.giver se det, og de chattet og snappet så mye at de fikk røde hjerter. De begynte også å gå turer sammen osv.. Ved begge disse tilfellene satte jeg ned foten til slutt, han ble først irritert fordi jeg ikke stolte på han, men når han fikk det litt på avstand så han hvordan det så ut..Det er jo andre jenter som har flørtet med han, men ikke så "tydelig" som dette, og jeg mistenker at noe av grunnen er at han er instruktør innenfor en kampsport-gren. Eller? Han mener ikke å gi inntrykk av at han er interessert i dem på den måten, han er bare hyggelig og åpen, men det blir lett misforstått. Han har nå mer fokus på hvordan han skal være ifht andre jenter. Er dette vanlig, at menn som er hyggelig blir oppfattet som flørtende? Anonymkode: 299e1...bbb Hvorfor er du sammen med han enda? Dett er jo langt i fra første tråden om han du har laget Anonymkode: f06fd...b14
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #10 Skrevet 27. mai 2018 Jeg har ikke skrevet om dette før, utenom i et svar i går, og da ble jeg litt inspirert av meg selv? Jeg er ikke usikker på han, men samtidig syns jeg det er litt rart å oppleve slikt flere ganger med han. Hadde det vært venninner hadde jeg sikkert ikke tenkt på det, men dette er jenter han egentlig ikke kjenner. Han sier at han tidligere også har opplevd å bli misforstått og at det er trist at vanlig høflighet blir mistolket til å være flørt. Samtidig er han en slik type som alltid stiller opp når noen trenger det, og det liker jeg ved han, men enkelte ganger stusser jeg som sagt. Anonymkode: 299e1...bbb
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #11 Skrevet 27. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du mener vel "slut og sutre"? Anonymkode: b9e37...e8d Nei SLUTT ikke slut Anonymkode: de52a...b25
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #12 Skrevet 27. mai 2018 Han høres hyggelig ut, men det går litt langt spør du meg. Om han blir brukt av andre jenter til «å skremme vekk andre menn», så er det et tegn på at noe er på avveie. Jentene kan si fra selv, eller kontakte politiet. De skal i alle fall ikke flørte med mannen din for å vise noen andre et poeng. Det er sånn man holdt på med på ungdomsskolen. Jeg hadde ikke vært så komfortabel med at mannen min hadde jentevenner han diskuterte «venninne-greier» med. Jeg er litt gammeldags og konservativ, men jeg syns at ektefeller skal være hverandres nærmeste, både fysisk og psykisk. Om mannen min delte hemmeligheter med andre på fast basis hadde jeg blitt lei meg. Anonymkode: d4f5f...929
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #13 Skrevet 27. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han høres hyggelig ut, men det går litt langt spør du meg. Om han blir brukt av andre jenter til «å skremme vekk andre menn», så er det et tegn på at noe er på avveie. Jentene kan si fra selv, eller kontakte politiet. De skal i alle fall ikke flørte med mannen din for å vise noen andre et poeng. Det er sånn man holdt på med på ungdomsskolen. Jeg hadde ikke vært så komfortabel med at mannen min hadde jentevenner han diskuterte «venninne-greier» med. Jeg er litt gammeldags og konservativ, men jeg syns at ektefeller skal være hverandres nærmeste, både fysisk og psykisk. Om mannen min delte hemmeligheter med andre på fast basis hadde jeg blitt lei meg. Anonymkode: d4f5f...929 Er enig i dette. Om mannen min skal bruke mye tid, energi og oppmerksomhet på andre damer som at på til tolker det som flørting/prøver seg på ham ville jeg satt ned foten. Mest sannsynlig lider han av "supermannkompleks" og liker følelsen han får av å være den sterke og beundrede mannen for mange (pene) damer. Noen flørter ubevisst for å få den bekreftelsen det er i at andre flørter tilbake/liker deg. Andre gjør det bevisst. Jeg ser ikke nødvendigvis på dette som et problem så lenge man er singel eller partner synes det er ok. Er man i et forhold og partner ikke synes dette er ok så er det kanskje en ide å ta seg i sammen! Anonymkode: 8e041...f95
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #14 Skrevet 27. mai 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke skrevet om dette før, utenom i et svar i går, og da ble jeg litt inspirert av meg selv? Jeg er ikke usikker på han, men samtidig syns jeg det er litt rart å oppleve slikt flere ganger med han. Hadde det vært venninner hadde jeg sikkert ikke tenkt på det, men dette er jenter han egentlig ikke kjenner. Han sier at han tidligere også har opplevd å bli misforstått og at det er trist at vanlig høflighet blir mistolket til å være flørt. Samtidig er han en slik type som alltid stiller opp når noen trenger det, og det liker jeg ved han, men enkelte ganger stusser jeg som sagt. Anonymkode: 299e1...bbb Det er nok noe som går blant mannlige kampsportinstruktører :P Anonymkode: 58cc7...327
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #15 Skrevet 27. mai 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke skrevet om dette før, utenom i et svar i går, og da ble jeg litt inspirert av meg selv? Jeg er ikke usikker på han, men samtidig syns jeg det er litt rart å oppleve slikt flere ganger med han. Hadde det vært venninner hadde jeg sikkert ikke tenkt på det, men dette er jenter han egentlig ikke kjenner. Han sier at han tidligere også har opplevd å bli misforstått og at det er trist at vanlig høflighet blir mistolket til å være flørt. Samtidig er han en slik type som alltid stiller opp når noen trenger det, og det liker jeg ved han, men enkelte ganger stusser jeg som sagt. Anonymkode: 299e1...bbb Selvfølgelig har du skrevet om han før Anonymkode: f06fd...b14
LisK Skrevet 27. mai 2018 #16 Skrevet 27. mai 2018 Herregud, jeg har det likedan og er par jenter i min omgangskrets, så trenger ikke være denne personen som har skrevet om dette før. Jeg har riktignok aldri gjort det selv, men har kikket inn på noen slike for tips da min kjære er likedan. Han er blåøyd og naiv innimellom og da blir han glad når jeg gjør han klar over hvordan situasjonen er når han får den litt på avstand etter litt irritasjon fordi jeg overdriver. Hvis det er som du skriver mener han nok ikke det flere av disse han skriver med tolker det som. Med det sagt kjenner jeg igjen meg selv og det er en vanskelig balansegang. Jeg blir litt usikker innimellom, men etter en rask og mild oppvask ser jeg at det ikke ligger noe i det fra hans side :) lykke til! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå