Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Jeg søkte for noen måneder siden for gøy om å være med i neste sesong av sommerhytta. Meg og min søster! På fredag ble jeg oppringt, de ønsket oss inn på intervju. Søknad skilte seg veldig ut. Så nå sitter jeg her og tenker hva har jeg gjort 😳 Kan noen komme med råd til meg? Bør / bør ikke? Vi får 80 000kr for å være med 2 mnd og en av 4 par vinner hytten de har innredet. Det hele varer 10 uker på høsten. Jeg jobber i Staten og må eventuellt søke permisjon. Anonymkode: 9b1f1...d41
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 For det første, bli med på intervjuet. Selv om søknaden din skiller seg, Jar de ikke bestemt hvem de skal ha med, mye skal passe. I tillegg til at dere under selv skal passe på TV, så skal dere passe i buketten. Altså alle parene skal være litt forskjellig og by på forskjellige ting som speiler segna seerne som skal se på. Samtidig kan du og søsteren din bruke intervjuet til å finne ut om dere egentlig har lyst. Still alle spørsmål dere ha😊 Men jeg tror det er viktig å være litt eventyrlysten og ha lyst til å være med bare for gøy. Det er en egen opplevelse å være med på TV-produksjoner, og de som kommer godt ut av det både på TV og privat er de som har evnen til å ta det som et lite eventyr. For det blir slitsomt, både oppussing, men også emosjonelt. Hilsen en som jobber med TV Anonymkode: 86781...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Tusen takk for svaret! Vi tenker egentlig det samme - vi reiser inn til intervju og er helt ærlige med at vi har litt kalde føtter nå. Jeg har sett hver episode og elsker hele opplegget. Men jeg er klar over at mye må planlegges også. Jeg har to barn og mann. Jobb. Men hvis vi virkelig vil så får vi dette til 😊Jeg tror jo at det hadde vært kjempe gøy, samtidig som jeg får en god periode sammen med min søster. Vi er ikke så ofte sammen og savner hverandre. Anonymkode: 9b1f1...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå