Gå til innhold

Hva kan jeg si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått fra mannen min fordi han har lurt meg trill rundt, er spillavhengig og har brukt opp alle pengene våre. Jeg er utrolig lei meg og skuffet. Vi bor på et lite sted. Jeg vil ikke sette ham i dårlig lys og utlevere ham, men hva kan jeg svare når folk spør hvorfor vi går fra hverandre? 

Anonymkode: db9f8...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dere har vokst fra hverandre.

Anonymkode: 609dd...4c0

Skrevet

"Du vet, innenfor husets fire vegger kan det være så mangt, og vi fikset ikke dette ekteskapet lenger. Jeg vil ikke utlevere hverken han eller meg selv, men for oss var det beste å gi slipp og gå hver vår vei"

Du trenger ikke si noe mer enn som så, folk er nysgjerrige, men de trenger ikke få svar....

Anonymkode: bded8...bdc

Skrevet

Utfordringen er at vi vanligvis snakker om det meste og har vært så lykkelige før avsløringen...

Skrevet

"Nei, dette var nok overraskende for mange, kanskje for oss også, men vi har funnet ut at det er best sånn"

Skrevet

"Hans forbruk ble en belastning for familien. Så nå vil jeg leve alene og selv ha kontroll. Og det er alt jeg tenker å fortelle." 

To the point uten å utlevere. Og hvis dere bor på et lite sted - altså, helt ærlig, du TROR vel ikke på at du kan klare å skjerme ham for all framtid?

Anonymkode: 84666...2ab

Skrevet

ok

Anonymkode: 89be4...c6d

Skrevet

Er det virkelig noen som spør hvorfor ? 

Ingen har noe med det å gjøre. 

Anonymkode: 929e4...678

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig noen som spør hvorfor ? 

Ingen har noe med det å gjøre. 

Anonymkode: 929e4...678

Jepp - det er flere som spør. Jeg svarer at det er vanskelig og at jeg ikke orker å snakke om det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...