Gå til innhold

Gavetips jente 2 år


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jenta vår fyller straks to år. Og vi vet ikke hva vi skal kjøpe, vi har så mye. Hun liker mest det samme som storebror liker, i tillegg til tegning og plastelina. Men vet ikke hva vi kan kjøpe av andre ting. Har lekekjøkken med mye tilbehør, kassaapparat, telefoner, masse duplo og togbane, mange puslespill, biler, bøker, dukker med tilbehør, dukkevogner osv. Har også mye plastelina med tilbehør. Har ellers ski, balansesykkel, sparkesykkel, hjelm osv også.  Kjenner jeg er så rådvill på hva vi kan kjøpe, og ikke minst ønske til henne fra andre også. 

Håper noen har noen gode tips til hva jenter på 2år+ liker? 

Anonymkode: 505e1...de1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bøker!

Og det er heller ikkje dumt med god, gammal CD-spelar til barn. Både til musikk og til lydbøker. Mykje fint til dei små på biblioteket.

Endret av ☆☆☆
Skrevet

Ball? Prinsessekjole elleret annet kostyme? Varer og handlevogn til det kassaapparatet slik at det blir en større happening ut av det? Flere bøker? Musikk/dvd? Dukkeseng? Hakkebakkeskogen-greier? Mummitrollet? Tråtraktor? Sykkel eller noe annet hun kan sitte på som ruller? Huske til å henge opp i dørkarm inne? Smykker/smykkeskrin? På sprell har de noen fine lamper som ser ut som sånne snøkuler du kan riste på (nydelige).

Husk at det aller beste å gi bort er deres tid og oppmerksomhet 😊 kos dere på bursdagen 😀

Anonymkode: 2df70...e2d

Skrevet
4 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Bøker!

Og det er heller ikkje dumt med god, gammal CD-spelar til barn. Både til musikk og til lydbøker. Mykje fint til dei små på biblioteket.

Takk for svar. Har veldig mye bøker, hun elsker allerede Karsten og Petra + Albert Åberg men vi har det meste der også. 

Hun er glad i musikk så CD-spiller hadde kanskje ikke vært så dumt.  Takk :) 

Anonymkode: 505e1...de1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ball? Prinsessekjole elleret annet kostyme? Varer og handlevogn til det kassaapparatet slik at det blir en større happening ut av det? Flere bøker? Musikk/dvd? Dukkeseng? Hakkebakkeskogen-greier? Mummitrollet? Tråtraktor? Sykkel eller noe annet hun kan sitte på som ruller? Huske til å henge opp i dørkarm inne? Smykker/smykkeskrin? På sprell har de noen fine lamper som ser ut som sånne snøkuler du kan riste på (nydelige).

Husk at det aller beste å gi bort er deres tid og oppmerksomhet 😊 kos dere på bursdagen 😀

Anonymkode: 2df70...e2d

Takk for svar! Har mange baller, men utkledning hadde kanskje vært en ide da det vi har er mest spiderman osv etter eldste. 

Har handlevogn og mye varer. Dukkeseng har hun heller ikke, så det hadde kanskje vært noe 😊

Har endel mummitrollet, og trøtraktor har hun etter eldste, 

Sykkel har hun. Har også smykkeskrin med endel smykker. Kan sjekke ut lampene, takk :) 

ja, vet. Men føler det var så mye lettere å kjøpe til storebror, nå har vi så mye og hun ser så opp til storebror så vil gjerne leke med det samme som han liker. Og det har vi jo.. takk :) 

Anonymkode: 505e1...de1

Skrevet

Lillesøster her så også opp til storebror, så noe av det kuleste hun fikk på den alderen var en singlet fra gutteavd på hm, mørkegrønn, med en stor dinosaur på 😊

Hun gikk rundt og knurret, med den kule singleten. 

Anonymkode: f23c8...7f0

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lillesøster her så også opp til storebror, så noe av det kuleste hun fikk på den alderen var en singlet fra gutteavd på hm, mørkegrønn, med en stor dinosaur på 😊

Hun gikk rundt og knurret, med den kule singleten. 

Anonymkode: f23c8...7f0

Hehe, de er nå søte 😍

Anonymkode: 505e1...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...