GÃ¥ til innhold

🌸 utsette full bukplastikk operasjon til høsten?? Tips/erfaring mottas med stor TAKK 💖


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har time til full bukplastikk den 11 juni. 

Nå har jeg kalde føtter, med tanke på hvor varmt det vil vere, ferie som kanskje blir ødelagt ? Ikke får jeg bade med barna på stranda 😪 

Er det noen som er operert om sommeren som har hatt det fint? 

Jeg lurer på om kanskje høsten er bedre? 

Men jeg har jo ventet lenge på denne timen, gledet meg mye til ny kropp. 😪

Anonymkode: da113...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du å vente så gjør det. Jeg klarte det ikke og det gikk helt fint det også, men det er jo kjedelig å måtte gå med komkompresjonsbodyg hele sommeren da. Bade med barna kan du nesten bare glemme, men du kan fint være på stranda med lett sommerkjole. Det er kanskje letter t høsten når barna har begynt på skole og barnehage igjen?

Anonymkode: 2d551...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tatt full BP og sydd magemusker. Hadde uten tvil ventet til høsten. Kunne ingenting de første ukene. Hadde ikke orket å ha så mye vondt om sommeren.

Anonymkode: 26112...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som riktignok ikke ble operert på sommeren, men hun var bare sykemeldt i 4 uker og måtte ta det med ro i 6 uker også var hun så god som ny egentlig.

Hun tapet sårene da, for å få minst mulig arr, men det er ganske lavt nede på magen og sommerklær bør ikke være noe problem.

Litt usikker på bading og soling, slike arr bør vel ikke ha sol på seg første året, så du bør ha en litt høy bikinitruse for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 1e78d...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å være helt ute i mange uker. De første to ukene lå jeg på sofaen, og gikk bare noen få turer til doen og på kjøkkenet. Jeg ble sydd skikkelig stramt, og klarte ikke å rette meg opp før 5.-6. uke. Det var beintøft, men absolutt verdt det. Jeg fikk fjernet 3 kg fett og hud, og digger min nye mage! 

For å svare på spørsmålet ditt, så ville jeg nok utsatt operasjonen til høsten dersom du har små barn i bhg og skole. 

Anonymkode: 6139b...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke utsett det. 

Da må du kanskje vente veldig lenge.

 Du blir sykemeldt i ferien men den får du igjenn. 

Anonymkode: b4698...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...