Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #1 Skrevet 26. mai 2018 Hva går dere i når det er varmt? Går dere i singlet, som blotter alt flesket og alle bilringene, eller hengemagen (etter svangerskap), og driter i hva andre mener om kroppen deres, eller går dere i løsere klær for å skjule kiloene? Er litt delt, trives godt i singlet, men ser ikke ut :p Hengemage og valker.. Har 20 kg for mye. Anonymkode: f4c83...d40
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 Jeg går i t-skjorte hele året. 😛 Trives absolutt ikke i singlet, føler meg naken. Men synes det skal mer enn 20 kg for mye til før det absolutt ikke ser ut altså. 😛 Anonymkode: ea070...151
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg går i t-skjorte hele året. 😛 Trives absolutt ikke i singlet, føler meg naken. Men synes det skal mer enn 20 kg for mye til før det absolutt ikke ser ut altså. 😛 Anonymkode: ea070...151 Hvis man ikke har en ødelagt kropp, så kanskje, men jeg har 4 cm mageheng og helt ødelagt mage. Tålte ikke strekket under svangerskapene, hadde stor mage (jeg er lav, så magen kunne bare vokse utover!). Alle strekkmerkene gjør også at magen henger. Kan ta bilde snart. Anonymkode: f4c83...d40
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bilde? Anonymkode: 1c120...9a0 Kan prøve. Anonymkode: f4c83...d40
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 Jeg bruker aldri singlet 'blant folk' og har alltid vide klær som kamuflerer valkene mest mulig. Har nettopp gått til innkjøp av tynne bluser og litt tykkere tskjorter og føler meg noenlunde vel i det. Jeg syns ikke det er fint med ettersittende klær som viser alt. Anonymkode: 290ad...254
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #7 Skrevet 26. mai 2018 Går i singletter året rundt. Både tettsittende og løse. Går også på stranden i bikini selv om jeg er veldig overvektig... Anonymkode: 258a9...5c4
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #8 Skrevet 26. mai 2018 Jeg går stort sett alltid med singlet under en topp. Er fortsatt 10 kilo for mye etter å ha gått ned 36 kilo (og født 3 barn) så her har jeg valk fra hofte til hofte.... men har funnet noen trøyer som er løse jeg kan gå med. Også jobber jeg med å gi litt mer faen Anonymkode: cd1ba...efb
Anonne Skrevet 26. mai 2018 #9 Skrevet 26. mai 2018 Jeg er bælfeit strø 48 og går både singlet, shorts til knærene, skjørt, badedrakt til og med! Vet du jeg er sånn som dette jeg er 160 og veier 85. Gått ned fra 136 kg og er Strålende fornøyd med meg selv. Har du eller andre noe problem med det så gå og ta deg en bolle og pass på deg selv. Håper virkelig ikke at du videreformidler disse holdningene til dine barn.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #10 Skrevet 26. mai 2018 Jeg går i t-skjorte, bruker minste størrelsen hos zizzi (str S) og synes de t-skjortene stort sett skjuler magen Har 20 kg for mye jeg også og bruker str 44-46 i underdeler. Har "alt" på magen Anonymkode: 85e9d...71d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #11 Skrevet 26. mai 2018 Jeg hater sommerklær 😭 Jeg er vel mere lubben enn feit, men jeg føler meg ikke vel i lette klær. Jeg går mest i kjoler. Da føler jeg meg feminin , får sol på armer og bein og ingen valker og mage synes 😊 Anonymkode: 74b65...6ae
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #12 Skrevet 26. mai 2018 Jeg går i det jeg selv ønsker. At jeg er feit ser alle uansett hva jeg har på. Når det er varmt blotter jeg valker uten problemer. På stranda viser jeg bilringer og cellulitter. Hvis noen har et problem med det, får de snu seg vekk. Anonymkode: 84997...b00
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #13 Skrevet 26. mai 2018 Jeg veier ca 25 kg for mye, bruker bare kjoler, da både med og uten armer. Jeg er relativt smal på overkroppen, litt store pupper, men ellers legger fettet seg på lår og rumpe. Så jeg prøver å fremheve midjen. I dag har jeg gått i en fargerik sommerkjole med brede stropper, stram på overkroppen og går ut fra midjen, rekker til knærne. Sånne kjoler liker jeg best på sommeren. Anonymkode: 4067f...d7e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #14 Skrevet 26. mai 2018 4 timer siden, Anonne skrev: Jeg er bælfeit strø 48 og går både singlet, shorts til knærene, skjørt, badedrakt til og med! Vet du jeg er sånn som dette jeg er 160 og veier 85. Gått ned fra 136 kg og er Strålende fornøyd med meg selv. Har du eller andre noe problem med det så gå og ta deg en bolle og pass på deg selv. Håper virkelig ikke at du videreformidler disse holdningene til dine barn. Hvilke holdninger var det? Hi stiller et spørsmål. Til å være så strålende fornøyd er du jammen hårsår. Anonymkode: 290ad...254
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #15 Skrevet 26. mai 2018 Jeg er slank selv, men har aldri brydd meg om hvordan andre, uansett størrelse, og det tror jeg de færreste gjør. Legger ikke merke til det engang. Jeg tror det er mest i ens eget hode Anonymkode: a6439...dc6
IreneUtålmodig Skrevet 26. mai 2018 #16 Skrevet 26. mai 2018 Maxikjoler , maxikjoler og atter maxikjoler.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #17 Skrevet 26. mai 2018 33 minutter siden, IreneUtålmodig skrev: Maxikjoler , maxikjoler og atter maxikjoler. Guri, guri, og atter guri så varmt. Anonymkode: f4c83...d40
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2018 #18 Skrevet 26. mai 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker aldri singlet 'blant folk' og har alltid vide klær som kamuflerer valkene mest mulig. Har nettopp gått til innkjøp av tynne bluser og litt tykkere tskjorter og føler meg noenlunde vel i det. Jeg syns ikke det er fint med ettersittende klær som viser alt. Anonymkode: 290ad...254 Du er heller ikke på stranda? 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Går i singletter året rundt. Både tettsittende og løse. Går også på stranden i bikini selv om jeg er veldig overvektig... Anonymkode: 258a9...5c4 Men det gjør jeg. Men er på strender langt borte fra her jeg bor, så møter ikke kjentfolk. Er mest redd for å bli baksnakket av foreldremobben i barnehagen, de er litt "spesielle", kan man si. 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går stort sett alltid med singlet under en topp. Er fortsatt 10 kilo for mye etter å ha gått ned 36 kilo (og født 3 barn) så her har jeg valk fra hofte til hofte.... men har funnet noen trøyer som er løse jeg kan gå med. Også jobber jeg med å gi litt mer faen Anonymkode: cd1ba...efb Jeg prøver å gi blaffen selv, har blitt flinkere, men så ser jeg meg i speilet i et vindu og tenker: "Huff, som jeg ser ut": 7 timer siden, Anonne skrev: Jeg er bælfeit strø 48 og går både singlet, shorts til knærene, skjørt, badedrakt til og med! Vet du jeg er sånn som dette jeg er 160 og veier 85. Gått ned fra 136 kg og er Strålende fornøyd med meg selv. Har du eller andre noe problem med det så gå og ta deg en bolle og pass på deg selv. Håper virkelig ikke at du videreformidler disse holdningene til dine barn. Hvilke holdninger sikter du til? Jeg gir blaffen i hvordan andre ser ut. Hvis jeg ser en sykelig overvektig dame i singlet, så tenker jeg: "Så bra at hun prøver å ikke svette, at hun tør å gå lettkledd når det er så varmt som det er nå". 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går i t-skjorte, bruker minste størrelsen hos zizzi (str S) og synes de t-skjortene stort sett skjuler magen Har 20 kg for mye jeg også og bruker str 44-46 i underdeler. Har "alt" på magen Anonymkode: 85e9d...71d Liker ikke t-skjorter, vet ikke hvorfor, men ser enda tykkere ut i dem. Eller gravid :p 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hater sommerklær 😭 Jeg er vel mere lubben enn feit, men jeg føler meg ikke vel i lette klær. Jeg går mest i kjoler. Da føler jeg meg feminin , får sol på armer og bein og ingen valker og mage synes 😊 Anonymkode: 74b65...6ae Hva slags kjoler går du i, da? 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går i det jeg selv ønsker. At jeg er feit ser alle uansett hva jeg har på. Når det er varmt blotter jeg valker uten problemer. På stranda viser jeg bilringer og cellulitter. Hvis noen har et problem med det, får de snu seg vekk. Anonymkode: 84997...b00 Ja.. de får jo det.. 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg veier ca 25 kg for mye, bruker bare kjoler, da både med og uten armer. Jeg er relativt smal på overkroppen, litt store pupper, men ellers legger fettet seg på lår og rumpe. Så jeg prøver å fremheve midjen. I dag har jeg gått i en fargerik sommerkjole med brede stropper, stram på overkroppen og går ut fra midjen, rekker til knærne. Sånne kjoler liker jeg best på sommeren. Anonymkode: 4067f...d7e Du har i hvert fall en midje, hehe.. her legger alt seg på magen. Derfor er det et problem med muffintop, siden jeg bruker mindre str i bukser enn topper 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke holdninger var det? Hi stiller et spørsmål. Til å være så strålende fornøyd er du jammen hårsår. Anonymkode: 290ad...254 Jepp. Til deg neders: Ja, jeg bryr meg ikke om hva andre går med. Så lenge det ikke er gjennomsiktig, eller man ser rumpa i for kort shorts. Sånne ting. Men singlet? På feite damer? Bryr meg ikke. Men jeg bryr meg om hvordan JEG ser ut. Og føler jeg begynner å se feit ut uansett hva jeg gjør, selv om jeg hadde blitt undervektig 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er slank selv, men har aldri brydd meg om hvordan andre, uansett størrelse, og det tror jeg de færreste gjør. Legger ikke merke til det engang. Jeg tror det er mest i ens eget hode Anonymkode: a6439...dc6 Anonymkode: f4c83...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå