Gå til innhold

Når fikk dere time til ordinær ultralyd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uke 17. Men var legen som sendte inn papirer eller no sånt til sykehuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på UL i uke 17 eller fikk du innkalling til UL i posten uke 17?

Ser nå at jeg uttrykte meg skikkelig dårlig😅🙈 Jeg mente brev i posten med innkalling til UL😅 

Anonymkode: ec898...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er bare jeg som ikke leste riktig 😂 tja si det, jeg mener jeg fikk brev fra sykehuset i uke 10. Syns det var forferdelig lenge å måtte gå så lenge å vente helt til uke 17. Hehe. 

Endret av Rebeccaførstegangsgravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på legesjekk med alle blodprøver i uke 11, trodde jeg var i uke 12 da. Legen sende da henvisning til UL. Fikk innkalling allerede etter noen dager. 

Uke 16 i dag, skal ikke inn før uke 19, fryktelig lenge og vente 😩❤️

Ville ha tatt kontakt med legekontoret og pushet på litt, alt mellom uke 16-20 er det ordinær UL å det er jo veldig snart til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om fastlegen har henvist deg, fikk innkalling mange uker i forkant begge gangene. Kanskje det har glippet. 

Anonymkode: fd33c...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar 😊 Har spurt fastlegen men fikk til svar at siden jeg har fått brev ang fødeplass så har de meg i systemet og brev om UL antagelig er like rundt hjørnet. Kjenner dette stresser meg opp litt😅 Kommer til å ringe sykehuset i morgen tenker jeg 😊👍

Anonymkode: ec898...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ta å ring om du ikke hører noe :) er jo veldig spennende og være på en ultralyd! Så er jo kjipt å måtte vente unødvendig lenge🙈 Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, vi gleder oss veldig og kjempe spent på hvilke kjønn som skjuler seg der inne.. (vi klarer ikke å la vær å vite kjønnet da jeg er skråsikker på gutt og han på jente 😂

Begynner å bli utålmodige nå 😅🙈 Tusen takk 😊

Anonymkode: ec898...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den 😂👏🏼👏🏼 blir spennende ;)

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt, vi gleder oss veldig og kjempe spent på hvilke kjønn som skjuler seg der inne.. (vi klarer ikke å la vær å vite kjønnet da jeg er skråsikker på gutt og han på jente 😂

Begynner å bli utålmodige nå 😅🙈 Tusen takk 😊

Anonymkode: ec898...56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte sykehuset i dag og de sa de hadde sendt meg brev om UL samtidig som de sendte brev om fødeplass, noe som er en god stund siden. Må ha blitt borte i posten, så de skulle sende nytt😊👍

Må ennå smøre oss med enda mer tolmodighet da for er ikke før i uke 19 men godt å vite at en ikke er «glemt» 😅

Anonymkode: ec898...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...