Gå til innhold

Når fikk dere time til ordinær ultralyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, er bare jeg som ikke leste riktig 😂 tja si det, jeg mener jeg fikk brev fra sykehuset i uke 10. Syns det var forferdelig lenge å måtte gå så lenge å vente helt til uke 17. Hehe. 

Endret av Rebeccaførstegangsgravid

Var på legesjekk med alle blodprøver i uke 11, trodde jeg var i uke 12 da. Legen sende da henvisning til UL. Fikk innkalling allerede etter noen dager. 

Uke 16 i dag, skal ikke inn før uke 19, fryktelig lenge og vente 😩❤️

Ville ha tatt kontakt med legekontoret og pushet på litt, alt mellom uke 16-20 er det ordinær UL å det er jo veldig snart til deg

Annonse

Takk for svar 😊 Har spurt fastlegen men fikk til svar at siden jeg har fått brev ang fødeplass så har de meg i systemet og brev om UL antagelig er like rundt hjørnet. Kjenner dette stresser meg opp litt😅 Kommer til å ringe sykehuset i morgen tenker jeg 😊👍

Anonymkode: ec898...565

Absolutt, vi gleder oss veldig og kjempe spent på hvilke kjønn som skjuler seg der inne.. (vi klarer ikke å la vær å vite kjønnet da jeg er skråsikker på gutt og han på jente 😂

Begynner å bli utålmodige nå 😅🙈 Tusen takk 😊

Ser den 😂👏🏼👏🏼 blir spennende ;)

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt, vi gleder oss veldig og kjempe spent på hvilke kjønn som skjuler seg der inne.. (vi klarer ikke å la vær å vite kjønnet da jeg er skråsikker på gutt og han på jente 😂

Begynner å bli utålmodige nå 😅🙈 Tusen takk 😊

Anonymkode: ec898...56

Ringte sykehuset i dag og de sa de hadde sendt meg brev om UL samtidig som de sendte brev om fødeplass, noe som er en god stund siden. Må ha blitt borte i posten, så de skulle sende nytt😊👍

Må ennå smøre oss med enda mer tolmodighet da for er ikke før i uke 19 men godt å vite at en ikke er «glemt» 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...