Gå til innhold

Hvor mye redusert inntekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min trives ikke i jobben. Det er selvfølgelig kjempeslitsomt for han, og det lager også særdeles dårlig stemning i heimen så det påvirker både meg og barna negativt. Han drømmer om å starte opp med noe helt annet, og da gjerne for seg selv. Utfordringen er at vi har god inntekt i dag, og selvfølgelig tilsvarende med utgifter. Vi har allikevel romslig økonomi.

Hvor mye hadde du vært villig til å gå ned i samlet inntekt og evnt for hvor lenge? Jeg kjenner at jeg blir virkelig gretten av tanken på å være hovedforsørger i familien. Men de utgiftene vi har så betyr det at jeg, til tross for at jeg selv tjener langt over gjennomsnittet, vil måtte snu på hver krone. Jeg har ikke lyst til å leve sånn når jeg har jobbet meg opp sånn som jeg har.

Alternativet er å selge huset å sitte med noe mindre, det frister heller ikke og jeg tror ikke utfallet av det heller vil være positivt. Barna er etablert i det miljøet vi bor i, det er ikke bare bare å flytte på de.

What to do??

Anonymkode: b8bcd...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt ned jeg ville være billig til å gå kommer an på utgangspunktet men jeg ville ofret mye for at mannen skulle få holde på med noe han likte. 

Anonymkode: eb108...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...