Gå til innhold

Hva skal dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det båttur!

Anonymkode: 73f7c...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst mulig

Anonymkode: d5751...b45

Skrevet

Jobbe og sove.. Har nattvaktshelg...

Anonymkode: f622f...491

Skrevet

Jobbe 36 timer🙈

Anonymkode: 26d03...979

Skrevet

Kino i kveld, fotballcup i morgen og bursdag på søndag :)

Anonymkode: 5fd16...028

Skrevet

Daffe i solen i dag og i morgen, og innimellom dette fikse huset da vi skal ha bursdagsfeiring på søndag😊

Her på Vestlandet må vi nyte sommeren mens den er her, for ofte er det mai som er sommermåneden🙄

Anonymkode: c4185...243

Skrevet

Jobbe

Dugnad

2 konserter med ungene

Bake til arrangemang

Bade 

Rydde hus

Anonymkode: 39219...94a

Skrevet

Dugnad, fotballcup og mer dugnad.

Anonymkode: 8f00e...908

Skrevet

Jeg skal jobbe i helga. Eldste drar på hytta alene og minste er super fornøyd ove å ha huset litt for seg selv. 

Anonymkode: fb982...22f

Skrevet

I morgen: Trene. Deretter overraske søsteren min med babygavedryss.

Søndag: Praksis fra kl 09.00-21:00 , er sykepleierstudent på 3.året så snart ferdig 

Anonymkode: d335e...1ed

Skrevet

Sitte i skyggen og be til gud om å droppe temperaturen til 20 grader og gi oss litt regn!

Anonymkode: 0ccf7...abf

Skrevet (endret)

Pakke ned leiligheten. Flytter snart. Og nyte at vi har litt tid sammen i helgen, bare mannen og jeg. Selv om det blir å rydde en del sammen. 

Endret av Julie (:
Skrevet

Barnas dag i morra så skal gå i tog og kose oss. Resten av helga blir det nok mye bading i hagen.

Skrevet

1: Sove og slappe av 

2: Husarbeid og klesvask 

3: Lese bøker og slappe av 

4: Drikke vin

Anonymkode: ec2e3...8f5

Skrevet

Ser flere skriver at de skal på fotballcup. Kanskje vi skal samme sted. Her blir det nemlig også heiing fra sidelinja på fotballcup i helga. Det kan bli en varm fornøyelse. 

Forhåpentligvis blir det litt bading også.

Anonymkode: c52ef...629

Skrevet

barnefri <3 ut med venninner idag

kanskje en tur og bade ,så grille med venner i helga

søndag må jeg vaske klær og ungen kommer hjem rundt 18-19

Anonymkode: 2d55e...053

Skrevet

Rolig  pizzakveld med guttene mine ikveld.

Litt metime imorgen tidlig, shopping og hudpleie. Møte ei venninne og barna hennes før det blir champions league på kvelden. Søndagen ikke planlagt ennå.

Anonymkode: 2d354...1d0

Skrevet

Flytte hestene til nytt beite. Det inkluderer å gå over gjerdet først, og deretter resten av området for å sjekke det før vi kan flytte dem. Det er stort, så regner med det tar noen timer.

Ta en grundig opprydning og rengjøring i hjemmet så det er klart til konfirmasjonen som nærmer seg med stormskritt.

Stryke bunadskjorter og konfirmantkappe.

Regner med det blir tid til litt sløving i sola også, men bading er helt utelukket for min del før vanntemperaturen må skrives med to sifre.

Skrevet
7 minutter siden, Superdolly skrev:

Flytte hestene til nytt beite. Det inkluderer å gå over gjerdet først, og deretter resten av området for å sjekke det før vi kan flytte dem. Det er stort, så regner med det tar noen timer.

Ta en grundig opprydning og rengjøring i hjemmet så det er klart til konfirmasjonen som nærmer seg med stormskritt.

Stryke bunadskjorter og konfirmantkappe.

Regner med det blir tid til litt sløving i sola også, men bading er helt utelukket for min del før vanntemperaturen må skrives med to sifre.

Og med et 2-tall som første tall! 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og med et 2-tall som første tall! 

Godt poeng ja! Men jeg kan godt ta en kjapp dukkert i vann som holder 12-15 grader når det er så varmt som nå. Men da snakker vi uti, tre-fire svømmetak og opp igjen for å tørke i sola. Det er faktisk ganske oppfriskende.

Skrevet

Sitte på isolat å våke over minstemann.

Anonymkode: 3a3ec...015

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sitte på isolat å våke over minstemann.

Anonymkode: 3a3ec...015

Klem til deg. Håper alt går bra ❤

Skrevet

Beise 2.  strøk på  terrassen og deler av huset, gå en fjelltur med hunden,grille med barnet mitt,  slappe av hjemme. Evig singel, så har nok av egentid og det blir det vel denne helgen også  sammen med  mitt halvvoksne barn :) 

Anonymkode: 6b8fa...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...