Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Jeg tror ikke det er svangerskapsforgiftning. Men lurer litt på om noen har hatt det, eller det jeg har, og kan forklare litt. Har vondt øverst på magen, ikke høyre side. Og mest vondt når jeg puster dypt inn eller kommer borti magen. Er 28 uker og kjenner spark fra den lille. Noen som har hatt det samme? Hadde det samme for noen uker siden, men det gikk over, men når det er vondt så kjennes det virkelig. Anonymkode: 5c264...7ea
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Hvis du har noen vondter som ikke er "normale", så kontakt føden!! Jeg hadde veldig vondt øverst i magen, det viste seg å være HELLP. Og det er veldig alvorlig!! Mener ikke å skremme deg altså.... Kan ikke huske at det var vondt når jeg kom borti magen, men det var så vondt at jeg ikke fikk sove. Anonymkode: 64611...79e
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du har noen vondter som ikke er "normale", så kontakt føden!! Jeg hadde veldig vondt øverst i magen, det viste seg å være HELLP. Og det er veldig alvorlig!! Mener ikke å skremme deg altså.... Kan ikke huske at det var vondt når jeg kom borti magen, men det var så vondt at jeg ikke fikk sove. Anonymkode: 64611...79e Det er ikke så vondt at jeg ikke får sove. Mer som at jeg har fått er skikkelig slag i magen, øm, men på grensen til vondt. Har snakket med lege om det, og hun fant ingenting galt. Men jeg tenker jo det samme som du sier, men vil ikke ta mer kontakt. Også siden det var sånn for noen uker siden og det forsvant igjen, men er tilbake nå. Anonymkode: 5c264...7ea
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 ikke unormalt når du er gravid,men ring føden hvis du er usikker, bedre en gang for mye enn for lite Anonymkode: 6c498...cd7
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 Gallestein tipper jeg. Mildt anfall Anonymkode: f8f79...495
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 Jeg slet veldig med strekk i magemusklene i den perioden. Junior turnet så enormt mye og snudde seg frem og tilbake. Fikk en kraftig muskelstrekk på høyre side. Siden det er være ved berøring og innpust høres det likt ut + at det var helt døden under kynnere. Eventuelt kan det være bristet ribbein, det vil i så fall kjennes som knivstikk ved innpust. Sjekk en gang for mye Anonymkode: c6119...d6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå