Gå til innhold

norske jenter er mindre pene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overhørte en jentegjeng på bussen i dag som snakket høyt om hvor mye penere norske jenter er enn alt annet og at de hadde "naturlig skjønnhet" i forhold til andre raser. Hele gjengen hadde falske vipper, alt for mørke øyenbryn, oransje i huden og restylane lepper... måtte le litt inni meg. 

Jeg syns det er FÅ stygge jenter i Norge, men de aller fleste er ... helt okei. Bleke og korte vipper, bleke øyenbryn, blek og rød hud, og en viktig ting.. mange av oss har ikke attraktive kropper. Tung og kraftig beinbygning + brede skuldre

JA gjennomsnitlig er det mange pene fordi det er få ordentlig stygge, men en pen utenlandsk jente er SÅ mye penere enn en pen norsk jente. De har alt norske jenter mangler. De når ikke like høyt opp etter min mening.

tycks??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det det er revnende likegyldig. Den diskusjonen er i samme sjanger som hvem som har den sterkeste pappaen. 

Anonymkode: 8a165...884

Skrevet

Hvorfor lager du 2 tråder om rase og skjønnhet? Det er da ingen som bryr seg om hva du mener om det emnet.

Anonymkode: f4a6e...c5e

Skrevet

Jeg tenker at veldig få bryr seg om hva du mener. 

Anonymkode: b2d84...77b

Skrevet

Gå og gjør leksene dine. Det begynner å bli sent. 

Anonymkode: c4684...455

Skrevet

Hva jeg tenker - at begge trådene dine gir inntrykk av at du trolig er en fyr med veldig dårlig selvtillit, få venner og at du ikke har draget på damer.

Anonymkode: 1b380...c64

Skrevet

Takk for et utrolig uinteressant innlegg

Anonymkode: c7635...89e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva jeg tenker - at begge trådene dine gir inntrykk av at du trolig er en fyr med veldig dårlig selvtillit, få venner og at du ikke har draget på damer.

Har ikke telling på hvor mange kommentarer du har lagt igjen her, må bare le av hvor truffet du blir ? den som har lav selvtillit her er vell du? ekstremt truffet også?

er en 20 år gammel jente med mange venner jeg :) takk for bryet

Skrevet
1 minutt siden, kvinneguiden_123 skrev:

Har ikke telling på hvor mange kommentarer du har lagt igjen her, må bare le av hvor truffet du blir ? den som har lav selvtillit her er vell du? ekstremt truffet også?

Ehm. Hvis du ser under der man skriver så er det to "knapper". Trykker man på den nederste knappen, så svarer man anonymt, altså anonym bruker. Vi er forskjellige mennesker som har svart deg, men vi har alle valgt å svare anonymt. 

Skrevet
32 minutter siden, kvinneguiden_123 skrev:

Ikke den skarpeste kniven i skuffen du.

Skrevet

Fantastisk morsomt hver gang noen tror "anonym bruker" er en og samme person!! :fnise:

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor lager du 2 tråder om rase og skjønnhet? Det er da ingen som bryr seg om hva du mener om det emnet.

Og skaffer seg konto KUN for å lage sånne. Hvor kleint kan det bli?

Anonymkode: 27a12...652

Skrevet
2 timer siden, kvinneguiden_123 skrev:

Vi er alle forskjellige mennesker som svarer deg. Sjekk anonymkodene.

Dust

Skrevet
1 time siden, Mamma-til-3-jenter skrev:

Fantastisk morsomt hver gang noen tror "anonym bruker" er en og samme person!! :fnise:

Eg og meg og jeg og meg og ich und mich og I and me og Je og... vi skal alle ha... nei, jeg skal ha fest snart og feire innlegg nr. 5,5 millioner! Phu, litt vanskelig når man har så uendelig mange personligheter :fnise:

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og skaffer seg konto KUN for å lage sånne. Hvor kleint kan det bli?

Anonymkode: 27a12...652

Det er og  samme bruker som er accobra1

Skrevet

mange nydelige norske damer/jenter, selv bifil, så det vet jeg

Anonymkode: 03137...4ce

Skrevet
11 timer siden, kvinneguiden_123 skrev:

Kjære vene, SÅ dum er det vel ikke lov å være🤣😂😁

Anonymkode: bbec2...11f

Skrevet

Skjønnhet er i øyet som ser. De aller fleste mennesker i verden mener faktisk at det er penere med lys hud enn mørk hud. Og menn tiltrekkes naturlig av kvinner med lysere hud enn seg selv. Det skal visst være fordi barn og unge har lysere hud enn voksne, så lys hud vitner om at man er ung.

Det finnes folk som har fått syre i ansiktet, eller vært gjennom brann og har fått ødelagt utseende sitt. Folk som er født uten nedebein eller kinnbein eller med andre store misdannelser.

Derfor er det så utakknemlig, kvalmt og ikke minst vitner det om et sykt menneskesyn når man sitter og snakker om at friske mennesker er «stygge».

God bedring

Anonymkode: 8c3f3...5b6

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

At det det er revnende likegyldig. Den diskusjonen er i samme sjanger som hvem som har den sterkeste pappaen. 

... men Pappa’n min har motorsag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...