Gå til innhold

Magevondt nyfødt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan nyfødte (3 uker) skrike av og til en time eller to (mat, kos og bleie tilbudt) uten at det trenger å utvikle seg til kolikk? Eller er vi på vei inn i kolikken nå?

Anonymkode: 7484a...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også være låsninger i nakke. Hvis det fortsetter, kan du jo sjekke barnet for sikkerhetsskyld :-)

Anonymkode: 793ed...e23

Skrevet

Selvfølgelig er det helt normalt! Det er i grunn veldig få barn som har låsninger i nakke eller kolikk, de aller aller fleste er normale (og da følger magevondt med). Det hjelper å massere magen med to fingre i klokkevise bevegelser og å sykle med bena. Ellers kan man prøve minifom eller slike dråper fra apotek. 

Lykke til☺️

Skrevet

De sa at søsteren min hadde låsninger i nakken og ikke kolikk. En kiropraktor knakk sånn i ryggen at hun har helt skjev rygg nå som voksen. Bare bullshit tror jeg. Babyer er så forskjellige.. kan være kolikk eller for lite melk.. vei babyen hos helsesøster for å se om den går opp nok. Mine begynte rundt den tiden der med kolikksmerter.. men vær obs på juice, bær som jordebær og bringebær, sjokolade og koffein. Og kål. Det gir ofte kolikk smerter hos babyen. Lykke til

Anonymkode: 1a655...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...