Gå til innhold

Når begynte barna deres å bruke deodorant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min som går i 3. klasse har begynt å lukte endel svette under armene. Når begynte barna deres å bruke deodorant, og hvilket merke bruker de?

Anonymkode: b024d...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min i 4 kl som snart er 10 bruker litt etter dusj. Han lukter overhodet ikke enda (liten av vekst), men tenker det er greit å begynne så smått for å få en god rutine. Han har en med et kult merke som lukter "gutt" - det er veldig kult. Bytter nok når vi faktisk har behov for deo :P 

Anonymkode: 73d19...676

Skrevet

Her har våre (tydeligvis) vært sent utviklet. Gutten min er nå 13,5 (går i 8. klasse) og begynte ikke å bruke deo før for ett års tid siden. Det hadde han rett og slett ikke behov for. Han bruker Biotherm sin (for menn). Jenta på 11 år er ikke i nærheten av å lukte svette enda, så hun bruker ikke deo.

Anonymkode: eaaaf...5ce

Skrevet

Oppdaget svettelukt før fylte sju år så vi startet da. Kjøpte en uten parfyme og parabener på apoteket.

Anonymkode: 19bd5...bd3

Skrevet

I 3 klasse. Både gutt og jente 😊

Anonymkode: 4140f...083

Skrevet

Når det begynner å lukte, er det vel på tide uansett hvilken alder ;)

Anonymkode: 243ca...e9f

Skrevet

Min fyller 11 til høsten og har begynt med deo nå i vinter. Bruker Neutral. 

Anonymkode: 84432...012

Skrevet

Min eldste som fylte 12 i mars begynte vel i fjor høst da han var 11. Han er langt inne i puberteten..

Anonymkode: b43bc...839

Skrevet

3 klasse på begge guttene

Skrevet

Rundt 4 klasse

Anonymkode: 41937...5e0

Skrevet

Jøss, jeg tror jeg må lukte litt mer på guttene våre - 3. og 5. klasse og har ikke tenkt tanken på å begynne å bruke deo på dem enda😅 

Anonymkode: 985f4...8cd

Skrevet

Alt for sent!

Det sier jeg fordi jeg tar i mot skoleklasser på jobben. Da har de ofte gått en del og det lukter ganske sterkt i rommet når jeg har 3-5. Trinn.

Anonymkode: 67d9a...3b0

Skrevet

8 år. Jente. Bare dusj tar ikke bort lukta. Den er litt til og fra. Hun er 9 år nå.

Gutten var 13 før han trengte deo.

Anonymkode: ee1a7...d69

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, jeg tror jeg må lukte litt mer på guttene våre - 3. og 5. klasse og har ikke tenkt tanken på å begynne å bruke deo på dem enda😅 

Anonymkode: 985f4...8cd

Tro meg, når det trengs er du ikke i tvil😉

Vår gutt begynte i fjor høst da han var 10. Han husker det av og til og av og til ikke, nå når det er varmt ute og han spiller mye fotball i friminuttene, må jeg minne han på det, hvis ikke lukter det. 

Anonymkode: 92af4...083

Skrevet

Eldste begynte da han var 10, yngste da han var sju. 

De lukter ikke svette hver dag, men innimellom etter harde treningsøkter eller på varme dager. Greit å få på plass deo-rutinen før det blir virkelig nødvendig.  

Anonymkode: 687f0...db1

Skrevet

Dattera mi var 9 da hun begynte, det var veldig nødvendig pga. lukt.

Anonymkode: d069f...bf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...