Gå til innhold

Et spm til dere som liker tatoveringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da får eliten bare se ned på meg. Jeg har 4 stk. Og skal snart ta en på underarmen også. Den ene jeg har på ryggen er coverup av tramp stamp jeg tok som ung 😂 Så det er dekket nå med sommerfugl med navn og fødselsdato til barnet mitt :)

Anonymkode: f6af3...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

DET er ikke eliten. Det du beskriver er nyrik dårlig smak.

Anonymkode: e0afd...402

Så de med gamle penger bor i nøkterne hus og kjører rundt i gamle biler, som oss andre? Eier ingen eiendommer? Tull og tøys. Har et nært familiemedlem som giftet seg inn i en slik familie og gud hjelpe meg for en virkelighetsfjern gjeng. Knapt noen av dem har gjort et arbeidsslag i hele sitt liv. Hun ene klarer ikke engang å fatte at husarbeidet ikke gjør seg selv. Bare klaging på den stakkars hushjelpen, som løper rundt som et pisket skinn. Noen er født inn i et overdådig, virkelighetsfjernt liv og har null kontakt med den virkelige verden. Men innflytelse har de i bøtter og spann. Nesten skummelt.

Anonymkode: bad71...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å hjælp. Enda en. Du veit at du setter deg i en kategori mennesker som ses ned på av eliten?

Anonymkode: e0afd...402

For en befrielse å bli oversett av en snobbegjeng

Anonymkode: 0d6a9...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du får tegnet noe som symboliserer barna dine for deg. Da unngår du navn, fødselsdato, stjernetegn osv. Plassering: Kanskje på siden, mellom magen og ryggen?

Angående eliten: De bor i Ullevål hageby, kjører dyr, men praktisk bil, kler seg i dyre, men ikke prangende klær, har eldre familiehytte de har arvet (gjerne noe laftet, uten innlagt vann). Det noen over her forsøkte å beskrive er nyrike og ganske harry mennesker, uten klasse.

Anonymkode: 38ea8...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...