Gå til innhold

Hva tror dere? Mensen? Gravid?


Acec

Anbefalte innlegg

Har vært kvalm nå i to uker, blitt konstant sulten og trøtt. Mensen skulle kommet for en uke siden, det gjorde den ikke, kom et par dråper blod bare 17.mai. Har vondt i korsryggen, hoftene og nedre del av magen, og blitt veldig tett i nese og bihuler. Får bare negative tester og var hos lege forrige mandag for å ta blodprøve, viste under 1 på HCG. Og jeg som trodde det her skulle stoppe når jeg fikk beskjed om at jeg ikke er gravid. Men neida. Før når jeg har klemt på puppene har det enten ikke kommet noen ting eller bare en liten dråpe, men nå kan jeg klemme når som helst så mange ganger som helst (beklager informasjon😂) og det kommer ei kraftig stråle hver gang, sambo sier også at brystene har blitt synelig større (noe jeg ikke ser selv). Var hos gyn i dag og hun tok innvendig UL, hun så at det lå ett egg klart til å slippes ut i egglederen, og at slimhinnen i livmora var veldig tykk og at mensen burde komme ganske kjapt. Jeg har ikke den «nå kommer mensen følelsen» som jeg pleier å ha når mensen nærmer seg, føler meg gravid til tross for alle negative tester, eller kroppen føler seg gravid, jeg henger ikke helt med i svingene føler jeg. Men tok ny blodprøve hos gyn i dag, får svar i morgen. Hva tror dere? Mensen rett rundt hjørnet? Eller positiv graviditetstest rett rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...