Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Beskriv en familie som er vellykket i dine øyner. Og svar meg gjerne på spørsmål: MÅ man reise til syden «slik som alle andre» eller er det godkjent med ferie i eget land eventuelt Danmark? Anonymkode: 69dd7...3a2
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Obama-familien! Og ferie kan være hvor som helst, så lenge man koser seg, og fokuserer på familien fremfor telefonen. Anonymkode: e5db7...b1b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 For meg er en vellykket familie en familie som trives i hverandre sitt selskap, som gjør hverandre bedre, som utfordrer hverandre, som ler mye, gråter sammen og som blir gamle sammen. Som mormor og morfar. De holdt hender til siste slutt. Hånd i hånd, han med hatt og hun med veska. 3 døtre, mange barnebarn og stort hjerterom❤️ Beste familien min! Anonymkode: 6c290...54a
amandine Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 Jeg hadde følt meg skikkelig mislykket hvis jeg trodde jeg måtte gjøre "som alle andre" for å være vellykket.
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 Tenker at å være vellykket er å ikke plage ungene sine med vold, omsorgssvikt eller rusmisbruk. Gjør du en av disse, så bør du gå i deg selv. Hvis ikke er alt ok. Utover det fins der 1001 måter å være vellykka på.
soleia Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beskriv en familie som er vellykket i dine øyner. Og svar meg gjerne på spørsmål: MÅ man reise til syden «slik som alle andre» eller er det godkjent med ferie i eget land eventuelt Danmark? Anonymkode: 69dd7...3a2 Kven er det som skal godkjenne ferien dykkar? Ikkje send dei hit iallefall, eg vil ikkje til syden! Ein vellukka familie har harmoniske familiemedlemmar, som er trygge på seg sjølv og den dei er, og må ikkje kave for å framstå som "vellukka" utad.
Cura Skrevet 23. mai 2018 #8 Skrevet 23. mai 2018 De to spørsmålene dine har overhodet ingen sammenheng. Jeg syntes det var et interessant spm du startet med, men det ble bare så dumt og surmaget da du slengte på det siste der.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #9 Skrevet 23. mai 2018 Det er trashy å dra til syden Anonymkode: 62ab1...6a5
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #10 Skrevet 23. mai 2018 Jeg syns det er fint å ta med barna rundt om kring. Syden, Norge og Danmark feks. Anonymkode: 473d2...60b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #11 Skrevet 23. mai 2018 Å være en vellykket familie handler ikke om hvor man reiser på ferie, hvor dyre klær og ting man har osv. Det finnes mange eksemler på familier med perfekt fasade, dyre biler, flotte ferier osv som ikke er lykkelige, det kan dreie seg om utroskap, rusproblemer , vold i hjemmet eller psykiske problemer. I mine øyne er en vellykket familie en familie som har det godt sammen, tar være på hverandre og har glede i hverdagen. Det spiller egentlig ingen rolle om man bor i villa og ferier i syden eller om man bor i rekkehus og ferierer i campingvogn synes jeg. Anonymkode: 47bc7...fcf
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #12 Skrevet 23. mai 2018 Vellykket er et rart ord for meg å bruke i denne sammenhengen. Vellykket er et overfladisk ord som jeg ikke synes kan brukes for å beskrive en familie. Lykkelig og tilfreds er mye bedre. 😊 Destinasjon er aldri viktig for å ha det godt sammen. En bra ferie er en ferie der man får slappet av, kost seg og dele opplevelser. For oss er Danmark for øyeblikket et ypperlig feriemål. Vi har fint råd til syden men foretrekker Danmark. Så lenge ungene trives så trives jeg. Hva andre måtte mene om reisemål er meg knekkende likegyldig. Anonymkode: 969a4...625
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #13 Skrevet 23. mai 2018 Å være vellykka er å ha det livet man innerst inne ønsker. Anonymkode: a83f1...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå